wtorek, 16 października 2012

TAG: ile warta jest moja twarz

Ta notka miała się pojawić w niedzielę, ale niestety wkradła się mała niesystematyczność. Cóż postaram się to nadrobić, zwłaszcza, że mam kilka pomysłów na notki. Nie przedłużając przekonajmy się ile warta jest moja twarzy.

Makijaż rano nie jest najważniejszą dla mnie czynnością. Często zdarza się, że te 10-15 minut wolę przespać. Z drugiej strony to sen jest najlepszym kosmetykiem. Jednak jeśli się zdarza, że mam chęć na podrasowanie mojego wyglądu to używam takiego zestawu:


Najważniejsze są rzęsy. Bez tuszu wyglądam, jakbym nie miała rzęs. Ostatnio najczęściej używam mascary p2 Lash Bomb Mascara. Pamiętam, że kosztowała 3,45 € (ok. 14,11 zł). Ostatnio polubiłam podkreślać linie wodną cielistą kredkę. W tej roli świetnie się sprawdza Basic nr 10, kosztowała 40 koron (ok. 6,58 zł). Drobne niedoskonałości zakrywam korektorem Catrice Re-Touch Light-Reflecting Concealer, który kosztował mnie 15,99 zł. Całość przypudrowuję mineralnym pudrem od Kobo w cenie 23 zł. W ostatnim czasie również nakładam mój ulubiony błyszczyk z p2 sheer glam volume gloss, który kosztował 3,25 € (ok. 13,29 zł).

Razem: 72,97 zł - całkiem skromnie jak na codzienny makijaż

Czasem, gdy nachodzi mnie na odrobinę szaleństwa oraz czas pozwala. Dodatkowo używam kremu BB z p2. Kosztował 4,95 € (ok. 20,24 zł). Ostatnio zaczęłam używać różu z LE Essence. Daje bardzo delikatny efekt, ale przynajmniej nie da się nim krzywdy sobie zrobić. Nie pamiętam ile kosztuje, ale załóżmy, że około 3€ (ok. 12,27 zł). Do moich najczęściej używanych kosmetyków dołączył niedawno zestaw do stylizacji brwi z Essence w cenie 8 zł. Makijaż w wersji Deluxe, nie mógłby się obyć bez cieni. Zwykle używam 3-4, czyli ta przyjemność kosztowała mnie 40 zł.

Zapomniałam na zdjęciu umieścić bazę pod cienie. Od blisko roku towarzyszy mi ta z ArtDeco. Ja swoją kupiłam za 29,99 zł.


Razem: 183,48 zł - całość, gdy mam czas na zabawę cieniami

Myślę, że nie jest źle. Zwłaszcza, że mogło być znacznie gorzej.

A ile warta jest wasza twarz? Napiszcie :)

8 komentarzy:

  1. wole nie podliczac bo sie chyba zabije..

    OdpowiedzUsuń
  2. też robiłam ten TAG, wyszło mi niestety stety sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa ta notka... chyba zrobię coś takiego też na swoim blogu :)
    Nie używałam żadnego z tych produktów, jednak ta maskara mnie kusi.
    Jest trwała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest bardzo fajna. Nie dawno pisałam o niej więcej: http://naomi-bloguje.blogspot.com/2012/10/p2-lash-bomb-mascara-recenzja.html . Niestety w sierpniu została wycofana :'''(

      Usuń
  4. Musiałam dodać komentarz! Moja 10 z Inglota jest niemal identyczna, różni się chyba tylko jednym lawendowym cieniem :)(mój pierwszy komentarz dodany na blogu w ogóle ;) )

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba z ciekawości jutro sobie podliczę przy robieniu makijażu wartość wszystkiego, co nakładam na twarz :) piękna paletka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, tutaj pokazywałam jej swatche: http://naomi-bloguje.blogspot.com/2012/07/moja-pierwsza-10-tka.html

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...