sobota, 28 maja 2011

Majowe zużycia

Dawno nie pisałam, za co z góry przepraszam, ale mam już przygotowanych kilka postów, więc macie na co czekać. ;D

Dziś chciałabym napisać kilka słów o zużyciach. Niestety nie zużyłam zbyt wiele. Zwykle nie kupuję kolejnego kosmetyku przed zużyciem. Zwłaszcza dotyczy to pielęgnacji.

Zaczynamy (pod nazwą będzie hiperłącze do KWC):



1.Szampon do włosów Nivea Diamond Gloss 
Kiedyś mój KWC wśród szamponów do włosów. Aktualnie znosimy się. Nie zauważyłam żeby moje włosy bardziej lśniły, czy coś w tym stylu. Moje włosy jakoś specjalnie się nie przetłuszczają. Co 4 dni spotykają się z szamponem. Ten jest średnio gęsty, ładnie się pieni oraz średnio wydajny. Może mnie coś kiedyś podkusi żeby go kupić, ale na razie mam nadzieję, że się to nie stanie.
Cena: ok 10 zł 
Ocena: 5/10

2. Naomi Campbell Cat Deluxe (niestety nie ma go w KWC, zn. jest EDP ale to nie jest body spray, a ja właśnie go zużyłam)
Ale do rzeczy. CUDOWNY ZAPACH, kocham go, długo przymierzałam się do kupna, ale jak się przemogłam nie żałuje. Kocham go, zapach długo się utrzymuje. Nie będę się rozpisywać bo to nie ma sensu, ale jest cudowny i godny polecenia.
Cena: ok. 50 zł(?)
Ocena: 10/10

3.Isana Nagellack Entferner Zmywacz do paznokci 
Nie, nie, nie. Nie lubimy się. Źle zmywa mocniejsze kolory, którę lubię. wyszusza skórki. zastanawiałam się nad nim i jego bratem. Wziełam ten bo niby bezacetonowy lepszy i się przejechałam. Na szczęście się skończył i nigdy go nie kupię. Przez przypadek rozlał mi się na biórku i zeżarł gumowe obicie myszki komputerowej.Cholerny gad. Na szczęście już go nie ma i się cieszmy. Alleluja!
Cena: ok..4 zł.
Ocena: 4/10 że coś zmywał  

4.Nivea Deodorant Happy Time 
Wpadł mi w łapy w styczniu gdy skończył mi się jego perłowy brat. Fajny antyperspirant, chronił mnie przed poceniem dzielnie przez 5 miesięcy, używałam go dzień w dzień. Ładnie pachnie, jak już pisałam wydajny. Nie zawiodłam się na nim, tak jak na jego poprzedniku. Pewnie do siebie wrócimy.
Cena: ok 10 zł.
Ocena: 10/10

5. Garnier Intensywna pielęgnacja suchej skóry 
 Kupiłam go dwa lata temu miał być ten czerwony, ale nie było go, wzięłam ten. Przez długi czas go nie używałam. Dopiero ostatnio rzuciło mi się na balsamy do ciała i tego typu akcje. Ma fajne opakowanie, mamy pewność, że wszystko się wykorzysta. Miły zapach, dobra wydajność. Do mojej skóry jest akurat. Odpowiada mi ten stopień nawilżenia. Miałam w jednym miejscu bardzo suchą skórę, a on mi to zniwelował. Za co jestem mu dozgonnie wdzięczna. Pewnie nasze drogi znów się kiedyś skrzyżują. 
Cena: ok. 15 zł. (?)
Ocena: 9/10  

Tyle tego w tym miesiącu. Z niektórymi się jeszcze spotkam (może?), ale na razie poszukuje lepszych kosmetyków.  

Pozdrawiam
Naomi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...