środa, 1 czerwca 2011

Majowe zakupy

Był czas na majowe zużycia, więc nadszedł czas na majowe zakupy.
Nie przedłużając zaczynamy ;) Żeby nie było problemu to ponumerowałam produkty.


1. Gąbki do makijażu- ostatnio cały czas nakładałam pokład palcami, aż w końcu mi się zamarzyło jakimś aplikatorem, póki co na pędzel mnie nie stać. Choć nie wykluczam, że wkrótce stanę się posiadaczką pędzla do pokładu marki INGLOT
2. Lakier do paznokci Virtual z LE "Fruit Cocktail-winylmania" no 140
3. Lakier do paznokci MIYO no 17 "Summer"- nowa marka, ceny bardzo miłe, produkuje je Pierre Rene tak jak kosmetyki MySecret. Na razie mam tylko ten kolor, ale jest jeszcze kilka ciekawych.
4. Isana zmywacz do paznokci
5. mini wersja krem do rąk i paznokci Kamill
6. Antyperspirant w sztyfcie Rexona "Aloe Vera"
7.  Isana krem do rąk rumiankowy
8. Preparat proteinowo-krzemowy- odżywka do paznokci JOKO Cosmetics
9. Syoss- szampon do włosów pozbawionych blasku

Oraz zakupy nie kosmetyczne:

Sweterek Camaieu


oraz trochę biżuterii.
Niestety musiałam oddać koszulę z Reserved którą nie dawno kupiłam, ponieważ zaczęła się pruć. Będąc w Sferze w tym celu trafiłam do Glittera gdzie trwa promocja do 5 czerwca promocja 3 za 2, tzn. że najtańszą rzecz ma się za free. Nie mogłam tego przegapić, spójrzcie co wpadło moje rączki:


1. fioletowa opaska; mam już czarną, ale naszło mnie także na jakąś kolorową
2. wsuwki, bo wyszły i nie chcą wrócić
3. kolczyki wkrętki, bardzo ładne pasują do włosów spiętych w lużny kucyk i różowych trampek XD

Nie wspominałam jeszcze że ten sklep genialnie pakuje swoje produkty. Kiedyś była to fioletowa koperta. Dziś moje zakupy zostały zapakowane w takie oto kartonowe pudełko oraz włożone fioletowej torebki. Dla mnie BOMBA.


Na szczęście to już koniec. Niestety przeraża mnie fakt że w czerwcu będzie tego więcej, ponieważ jadę na wycieczkę, a to jest pretekst do zakupów. Dlaczego tak mam?


Pozdrawiam
Naomi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...