sobota, 18 czerwca 2011

Wróciłam

Tak, jak w tytule wróciłam. Chciałam napisać coś wczoraj, ale niestety po nocnej podróży pociągiem nie byłam w stanie. Dziś mam dla was fotki rzeczy, które sobie kupiłam. Wcześniej napiszę, że było świetnie. Gdańsk ma świetne połączenia z Gdynią i Sopotem. Wszystkie te miasta są piękne. Nie daleko położona Wyspa Sobieszewska wręcz baśniowa. Na razie fotki "pamiątek" nie są to typowe pamiątki. Z takich typowych ostatnio rzadko coś mi się podoba, a poza tym one tylko leżą i zbierają kurz. W związku z tym ograniczam się do pocztówek, które zbieram. Je sobie daruję i nie będę ich wam pokazywać. Dodam, że zrobiłam wiele zdjęć i w nie długim czasie je pokaże.

Więc moje "pamiątki" są wszelkiej maści, od kosmetyków przez przypinki po kolczyki.

lakier i pomadka ochronna


pudełko (empik)


przypinki



 kolczyki


Żałuje że nie wzięłam tych nitkowych kolczyków w jakieś innej wersji kolorystycznej).


Pozdrawiam
Naomi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...