piątek, 24 czerwca 2011

Virtual "Street fashion"

Jakieś 2-3 tygodnie temu znalazłam na jednym z urodowych blogów zapowiedź kolejnej kolekcji Virtual. Mając na uwadze, że aktualnie w sklepach jest letnia kolekcja tejże firmy. Nieźle się zdziwiłam podczas ostatniego rajdu po drogeriach. Wchodząc do jednej z nich ujrzałam wszystkie 30 kolorów, które wchodzą w skład tej kolekcji. Jak doczytałam to nie jest edycja limitowana, z czego osobiście się bardzo cieszę, ponieważ będę miała czas na spokojne wybranie interesujących mnie odcieni.

Ja w przypływie podekscytowania z wiązanym z ujrzeniem tej kolekcji wybrałam na razie jeden. Miotałam się pomiędzy kolorami 85 i 84. W końcu padło na 85 o bardzo ładnej nazwie "Romantic". Jest to taki łososiowy, może róż z lekkim shimmerem ( bardzo lekkim). Jak pisałam w poprzednim poście tak i teraz zaprezentuje ten lakier na próbniku. Za jakieś 3 tygodnie mam nadzieję, że na moich podrośniętych, zadbanych, wymuskanych pazurkach.

Co na razie mogę o nim napisać. Hm, na pewno nieźle kryje, szybko schnie przy dwóch warstwach kolor na żywo jest na prawdę piękny. Na pewno będzie to ciekawa odskocznia od takich ciemniejszych, odważniejszych, walących po oczach kolorów.

Swatche:




Pozdrawiam
Naomi

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...