czwartek, 30 czerwca 2011

Oh my God-haul

Hej! Dziś zaczne notkę od spraw organizacyjnych: po pierwsze dziś będą dwa posty pierwszy typowo haulowy z zakupami z dziś i w wtorku; drugi będzie typowym podsumowaniem czerwcowych zakupów, a na blogu o tym nie było. Z tym wiąże się druga sprawa, w tym miesiącu strasznie dużo wydałam i również dużo rzeczy do mojej kosmetyczki i szafy wpadło.

Zacznijmy od zakupów typowo ciuchowych. Dziś do mojej szafy wpadły bardzo ciekawe t-shirty. Oba pochodzą z wyprzedaży. Pierwszy z Cubus, kolejny z Reserved:


Do mojej zacnej szafy wpadło, ale nie wyleciało ;) troche dodatków:
-pasek z Camaieu

-kolczyki i pierścionek z I am



W perfumerii Sephora trwają również wyprzedaże na razie przygarnęłam kredkę jumbo oraz błyszczyk:


W Drogerii Natura niestety nie z promocji, ale w bardzo korzystnej cenie takie oto nabytki napłynęły do mojej kosmetyczki (od lewej):

-lakier Catrice nr 280 "London's Weather Forecast"
-lakier Essence top coat brokatowy nr 01 "it's purplicious"
-strugawka do kredek Essence (genialna Naomi postanowiła ostatnio zainwestować w kredki, ale zapomniała że nie ma strugawki)
-cień do powiek My Secret nr 504


A na koniec jeszcze o zakupach z wtorku, o co chodzi z tym wtorkiem pisałam w poniedziałek. Niestety nie obkupiłam się tak jak zamierzałam, ale poznałam kilka faktów i jaki asortyment maja te dwie drogerię. Zamierzam się jeszcze wybrać do Tesco ponieważ tam też jest prawdopodobne, aby było Essence. Wracając do tematu. Niestety w Schlekerze nie ma Essence, ale jest szafa basic którą pierwszy raz widziałam i zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Jest tam również szafa Dermacolu oraz jakaś inna niestety nie pamiętam nazwy ale jest bardzo interesująca. W DM znalazłam mini szafę kosmetyków Alverde, zrobiła na mnie ogromne wrażenie, ale niestety ceny dużo wyższe niż w Niemczech. Była tam również podwójna szafa Max Factora, niestety zabrakło szafy p2. Znalazłam tam stand z limitowanką Show your feet. Ciekawe czy inne tam się pojawiają. Moje zdobycze (od lewej):
-lakier do paznokci z LE Show your feet nr 10 o nazwie "in the jungle"
-zestaw cieni basic nr 02
- kremowy korektor alverde kolor 001 Sand


To było by na tyle.


Pozdrawiam
Naomi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...