czwartek, 29 stycznia 2015

Styczniowe zakupy (Jaśmin, Super-pharm, Tołpa)

Koniec miesiąca się zbliża, a w związku z tym wszelkie podsumowania. W tym miesiącu ograniczę się tylko do pokazania kosmetyków, które przybyły mi w ciągu minionego miesiąca. Nie jest tego dużo. Wcześniej zdarzały się o wiele bardziej bogate miesiące. 


W styczniu nie miałam nic konkretnego na uwadze. Planowałam tylko mniej szaleć i robić przemyślane zakupy. ;) Jak wyszło, oceńcie sami. 


W drogerii Jaśmin skusiłam się na swoje pierwsze pędzle z Hakuro. Czytałam o nich wiele dobrego. Zdecydowałam się na pędzel do różu H24 oraz do cienie H79. Obu już używałam i na razie jestem zachwycona. Na oku mam jeszcze co najmniej trzy. Następnie zdecydowałam się na puszki do pudru z Pierre Rene. Czasami lubię ten sposób aplikacji. Aby dobić do pełnej kwoty dobrałam maseczkę z Ziaja oraz gumkę Invisibobble.


Następnie mix z Super-pharm i Rossmanna. W Rossmannie kupiłam nawilżając kapsułki z Rival de Loop. Pozostałe kosmetyki są z drugiej drogerii. Carmexa dostałam za 1 grosz, ponieważ wymieniłam punkty Lifestyle. Następnie zdecydowałam się na płyn dwufazowy, który od dłuższego czasu mnie intrygował. Ostatnim kosmetykiem jest żel do mycia z La Roche Posay. Dzięki kuponowi zapłaciłam za niego niecałe 20 zł. 


Ostatnimi zakupami jest zamówienie z Tołpy. Ostatnio mieli świetną promocje, a mianowicie przy zakupie za 50 zł gratis można było sobie wybrać 5 masek do twarzy o łącznej wartości 40 zł. Kosmetyki Tołpy są moimi jednymi z ulubionych, więc długo się nie zastanawiałam i kliknęłam zamówienie. Do koszyka wpadł łagodny płyn micelarny - tonik 2w1 z nowej serii green, stymulujący szampon wzmacniający oraz miniaturę nawilżającej odżywki zwiększającej objętość.

Maski, które wybrałam to:

  • nawilżająco - rozświetlająca z serii botanic amarantus,
  • odżywcza maska-peeling z serii botanic czarna róża,
  • maska - peeling - żel 4w1 oczyszczająco - matująca z serii dermo face strefa t, 
  • maska-żel-peeling 4w1 korygująca niedoskonałości z serii dermo face sebio,
  • maska-peeling hydroenzymatyczny na twarz, szyję, dekolt z serii dermo face hydrativ.
I dobrnęliśmy do końca. Nie jest tego dużo. Myślę, że w sam raz. Ze wszystkich rzeczy jestem bardzo zadowolona, a w szczególności z moich nowych pędzli.

Naomi

27 komentarzy:

  1. Również uwielbiam Tołpę i tych zakupów zazdroszczę najbardziej ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zapisana do ich newslettera, więc nim mi nie umyka. ;)

      Usuń
  2. Dwufazowy z Garniera tez będe testowac:) Maski super, lubię maseczki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja masek mam wręcz nadmiar, ale ostatnio systematycznie ich używam. :)

      Usuń
  3. Super zakupy! Ile dobroci z Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się skusiłam na Tołpowe zamówienie :) Ale kupiłam inne produkty. Jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie ten micelo-tonik bo nie będę ukrywać, że mam na niego chęć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ciężki wybór, ponieważ aktualnie wszystko mam, a darmowe maski kusiły. Na co ty się skusiłaś?

      Usuń
    2. Dwa kremy do rak, krem do stop i mini zel do twarzy :)
      Nooo a dzis poszlo nastepne i jeszcze o jednym mysle :<

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie tak bardzo, jak w poprzednich miesiącach. :)

      Usuń
  6. Lubię ten żel od LRP i w fajniej cenie go kupiłaś. Ja chyba najmniej zapłaciłam za niego jakieś 23zł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prawie cały czas mam go w kuponach z Super-pharm. Zwykle jest za 22,49 zł, ale czasami dają cenę 19,99 zł, więc wtedy go kupuję. :)

      Usuń
  7. świetne nowości :-)
    pędzle Hakuro i ja bardzo lubię i również nabyłabym jeszcze kilka
    super to zamówienie z Tołpy !

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ampułki i byłam z nich strasznie zadowolona, uratowały mnie! :) Zazdroszczę pędzli Hakuro. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzle Hakuro uwielbiam, mam ich 6 na obecną chwilę i zamierzam sukcesywnie kupować kolejne, bo w tej cenie nie znam lepszych :)
    Promocja Tołpy bardzo fajna, nie wiedziałam o niej, ale w sumie na brak maseczek różnego rodzaju nie narzekam... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są moje pierwsze pędzle, ale mam ochotę na kolejne 3. Mam do nich dostęp stacjonarnie, więc na pewno nie długo się u mnie pojawią.

      Ja też na brak masek nie narzekam, ale ostatnio często ich używam, więc idą jak woda.

      Usuń
  10. świetne zakupy, mam zamiar się skusić na coś z Tołpy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mają znowu świetna promocje. Polecam zajrzeć. :)

      Usuń
  11. Z pędzli na pewno będziesz zadowolona ;) Ja już swoje Hakuro mam 3 lata i wciąz są takie jak po zakupie - idealne i mięciutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy - ja sama zastanawiam sie nad kupnem pędzli Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...