piątek, 4 lutego 2011

Życie

Ferie się skończyły w szkole przetrwałam właśnie tydzień. Dwa sprawdziany napisałam, ale czy zaliczyłam to się okaże. Zmarnowałam na naukę kupę czasu, a w najlepszym wypadku dostanę 2. DLACZEGO? Ponieważ szanowny  pan profesor dał takie pytania jakich się nikt nie spodziewał. Chciałam to półrocze dobrze zacząć, ale niestety nici z tego.

Dzisiaj miałam zakładany aparat ortodontyczny. Będzie mi towarzyszył około roku. Mam nadzieję że zrobi to czego od niego oczekuje. Na początek wybrałam gumki czarne i białe. Bardzo ładnie to wygląda.

Nie mam ostatnio czasu chodzić po sklepach, a tym bardziej po allegro. Jednak dziś znalazłam taką świetną koszulę w kilku kolorach oraz botki na koturnie. Coś czuję że botki znajdą się w mojej wiosennej garderobie.




.

Nie wiem którą z koszul wybrać. Największe wrażenie robią na mnie fioletowa i turkusowa, ale biała też nie jest zła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...