sobota, 22 stycznia 2011

Shopping

Miałam zamieścić tę zakupy w dwóch odrębnych postach, ale wyszło inaczej. Większość rzeczy pochodzi z wyprzedaży.


Wiem jest trochę w starym stylu, ale szalenie wygodny. Poza tym ma to coś. Super komponuje się z białym t-shirtem.

Najnowsze zakupy poczynione w mojej ulubionej galerii Sferze. 250 sklepów na wyciągnięcie ręki. Najpierw wrzucę zdjęcia torebki w która zapakowano moje zakupy w jednym ze sklepów, jest po prostu cudowna.


Torebka jest pokazana z każdej strony i juz widać gdzie m.in. upolowałam moje nowe szmatki.

A teraz niech będą tylko ciuchy i dodatki.


kolczyki (z piórkami): I am 
opaska z kwiatem: diva
gumki do wlosów: cubus
spinki (niebieskie kwiaty): h&m
zestaw 6 par kolczyków-wkrętek: h&m 


koszula: cubus 
(oczarował mnie ten pudrowy róż, dawno czegoś takiego nie było w mojej szafie)  


bokserka: reserved 
(jedyna rzecz z new collection) 


sportowy żakiet: reserved  


 t-shirt: bershka

 Poniżej prezentuje dwa zestawienia moich nowych ciuchów, powiem że w sklepach tego nie planowałam samo kakoś wyszło ;)







Trochę się namęczyłam, ale już koniec na dziś.
DOBRANOC 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...