piątek, 26 sierpnia 2011

Wróciłam

Ahoj!!!
Tak jak w nagłówku wróciłam z wakacji. Byłam na basenach termalnych na Słowacji, a dokładnie Velky Meder. Spędziłam tam świetny czas na pływaniu i opalaniu ;). Były tam świetne lody włoskie- połączenie sorbetu truskawkowego z wanilią i czarnej porzeczki z jogurtem- Mniam. Taplałam się na basenach 5 dni, a zrobiłam dokładnie cztery zdjęcia, w dodatku tylko pokoju, które nie nadają się do publikacji. Nie byłabym sobą gdybym nie odwiedziła okolicznych drogerii. Znajdowała się tam jakaś niesieciowa oraz DM. Kusiło kilka rzeczy, ale ostatecznie skusiłam się tylko na balsam do ust Garnier. Z czego pamiętam niedostępny w Polsce. Niestety na razie jego zdjęcia mam tylko na aparacie, dodam do jakiegoś posta w najbliższym czasie.

Odnośnie komputera na razie strzela fochy, co jakiś czas gdy go włączam mówi mi że brakuje mu jakiegoś pliku, a gdy włączam go ponownie wszystko jest ok. Niestety z tego powodu moja aktywność postowa może znacznie spaść. Jednakże planuje zakup laptopa w okolicach listopada, grudnia. Teoretycznie kasa na niego już jest, ale pożyczyłam moim rodzicom, a teraz są ważniejsze wydatki, więc muszę poczekać. Obiecuję będę dzielna.


Pozdrawiam
Naomi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...