sobota, 20 sierpnia 2011

złośliwość rzeczy martwych+ wakacje

Przepraszam, że ostatnio tak rzadko piszę, ale najpierw doskwierał mi brak weny. A we wtorek mój komputer (staruszek) odmówił posłuszeństwa. Aktualnie trwa jego reanimacja i mam nadzieję, że coś da. Teraz piszę nie z mojego komputera, na którym nie mogę dodawać zdjęć.Mam parę pomysłów na notki, ale nie mam możliwości ich napisać.  Poza tym jutro wyjeżdżam na wakacje, na Słowację. Wracam w czwartek, trochę krótko, ale ważne, że choć tyle. Mam nadzieję, że wtedy komputer będzie już na chodzie. Dodam, że po wyjeździe mam zamiar dodać następujące notki:
-zakupy z limitowanki Ballerina Backstage+recenzja
-recenzja szminek z limitowanki 50's girl's reloaded
-co zabieram na ten wyjazd

Pozdrawiam i zapraszam w krótce
Naomi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...