wtorek, 2 sierpnia 2011

Wyprzedażowe szaleństwa+ Golden rose

Tak jak pisałam niedawno podzieliłam zakupy ciuchowe od kosmetycznych, ale liczę że i tę będą ciekawe. Na wstępie chciałabym wam pokazać mój ostatni lipcowy, lakierowy łup. Mianowicie lakiery z Golden Rose. Dopadłam je w pewnym centrum handlowym, do którego jechałam w innym celu. Nawet nie wiedziałam że jest tam stoisko. Kilkakrotnie wchodziłam na stronę Golden Rose sprawdzając, gdzie można kupić ich lakiery, na których mi najbardziej zależało. Planowałam już nawet zakup na allegro. A tu taka niespodzianka, moje oczy zrobiły się wręcz jak spodki.

Zdecydowałam się na 3 kolory z serii proteinowej, najlepsze jest to że 2 z nich są to te, które chciałam zamówić na allegro.

305,307,266

 Teraz czas na moje wyprzedażowe szaleństwa, myślę że tego nie jest dużo, a będę mogła chodzić w tym w przyszłym roku. Najpierwszy rzut idą buty:
-z lewej kupione podczas wyprzedaży w Auchan za całe 9zł, nadają charakteru i koloru strojom
-po prawej długo polowane balerinki z Croppa na wyprzedaży za 49,99.


Ciuchy:
-marynarka z Bershki, podejrzewam że jest jeszcze dostępna, miałam ją już raz ubraną i jest bardzo wygodna
-koszula ze Stradivarius w rzeczywistości bardzo brązowa


 Dwie bluzki z New Yorkera.


Cała reszta, w tym miesiącu nie było żadnej biżuterii, z czego jestem niezmiernie dumna. Po kolei od góry:
-zestaw szczotek-prezent urodzinowy
-pasek Bershka
-torba na zakupy i nie tylko z Tk maxx, o której marzyłam od dawna cena była bardzo zachęcająca, a poza tym kupując nią, wspieramy Śląskie hospicjum dla dzieci.




Jeszcze kilka zapowiedzi. W najbliższym czasie planuje kilka słów nt. najjaśniejszego lakieru z Golden Rose (widoczny wyżej) i ulubieńców lipca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...