sobota, 28 kwietnia 2012

wróciłam :) + lakier Virtual nr 83 "Sweet kiss"

Jak mnie dawno tu mnie nie było. Aż wstyd XD Na szczęście najbliższe dwa tygodnie mam prawie wolne, więc mam nadzieję po nadrabiać wszystkie zaległości. Przez ostatni czas starałam się używać na bieżąco lakierów, które ostatnio mi przybyły. Jutro wrzucę z notkę z zakupami ostatniego czasu.

Dziś chciałabym pokazać wam bardzo ciekawy lakier który przyszedł mi z wymianki z dzolls. Jest to czerwień  ze złotymi drobinkami, które widać tylko w słońcu. Pochodzi z serii, która bardzo mi przypadła do gustu "Street fashion". Gdy zobaczyłam go na wymiancę od razu go chciałam.  Lakiery z tej serii szybko schną. Są bardzo trwałe. Mają kremową konsystencję i pędzelek, który bardzo wygodnie się maluje paznokcie. Cena w sklepie to około 10 zł za 10ml. Bardzo polecam tą serię za świetny stosunek jakości do ceny.



 Powyżej widać drobinki, o których mówiłam wcześniej.


  Na dużym paznokciu widać, że dopiero uczę się obsługiwać seche vite.


Przepraszam za paznokcie, że są takie trochę nie ogarnięte, ale praca do tego się przyczynia.  Dodatkowo mój nowy top coat Seche vite ściąga lakier (za to wysycha ultra szybko). Dodatkowo moje paznokcie nie mogą się dogadać z nową odżywką nail tekiem i chyba muszę wrócić do Eveline 8w1, ponieważ mam już paznokcie rozdwojone do połowy. Obiecuję poprawę.


P.S. Chciałabym w najbliższych godzinach uzupełnić zakładkę wymianka. Lookajcie tam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...