czwartek, 21 kwietnia 2011

Zestaw trzech korektorów- Oriflame

Obiecałam wam tą recenzje już dawno, ale niestety nie składało się aby ją napisać Jest to moja pierwsza styczność z tego typu kosmetykiem, nie licząc krótkiego epizodu z korektorem w szmince(?) z ColorTrend Avon. Kupiłam go, nawet się polubiliśmy aż w pewien jeden z ważniejszych dotychczas moich dni uczulił mnie. Dziś na szczęście nie o nim.


Tak więc ad rem.
Używam go od około dwóch miesięcy i się polubiliśmy. Zielony nakładam na zaczerwienia i krostki, i dobrze na nie działa. Brązowy z beżowym mieszam i nakładam pod oczy. Myślę, że spełnia swoje zadania. Nie jest tani ja kupiłam go za 19,90 w promocji, a cena regularna bodajże jest 29,90(?), ale nie jestem pewna.
Za taką cenę dostajemy po 1 g każdego koloru. Opakowanie całkiem mi odpowiada, jest zrobione z mocnego plastiku. Zatrzask jest dobrze zamyka opakowanie, ale także ciężko się nie odmyka. Jego zamykanie i otwieranie jest jego wielkim plusem. Do szczęścia brakuje tylko pędzelka.

Cena: 29,90 ale często bywają promocję (całe szczęście)
Ocena: 9/10 za jego wygórowaną cenę

Pozdrawiam
Naomi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...