środa, 14 marca 2012

Czekając na wiosnę, LE Essence i Catrice

Do kalendarzowej wiosny jeszcze tydzień, a mnie rozłożyło jeszcze jakieś przeziębienie. Nie ma co bardzo przyjemnie. Póki co pogoda na zewnątrz przynajmniej mnie nie nastraja optymistycznie. Szaro, buro i ponuro. Na szczęście prognozy pogody dają nam nadzieję na słońce. I w końcu wymienię znienawidzoną zimową kurtkę na cudowny płaszczyk.

Jakiś czas temu w sieci pojawiły się najnowsze zapowiedzi limitowanek Essence. Postanowiłam je zamieścić również na moim blogu.

Na pierwszy rzut Essence i limitowanka "Fruity" w bardzo żywych wiosennych kolorach. W skład kolekcji wchodzi:
-róż w postaci sorbetu
-cienie w postaci sorbetu w 3 kolorach

 -2 balsamy do ust
 -5 lakierów do paznokci
 -komplet naklejek na paznokcie
 -2 top coat, w tym jeden w pachnący truskawkami
Ta kolekcja powinna pojawić się w Niemczech w kwietniu.

Propozycja Catrice, czyli limitowanka "Revoltaire". Do wyboru mamy:
-pędzelek do ust
 -5 lakierów do paznokci
 -róż
 -2 poczwórne paletki cieni
 -3 szminki

Pewnie chcecie wiedzieć co mnie zainteresowało. Z Essence na pewno balsamy do ust, może lakier. Z Catrice na początku zakochałam w paletkach, ale teraz ochłonęłam i jestem w stanie odpuścić sobie wszystko.

A was, co zainteresowało?
Napiszcie!

Pozdrawiam
Naomi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...