poniedziałek, 13 lutego 2012

Ostatnie zakupy

Podczas ferii skusiłam się na kilka drobiazgów. Jedne trochę bardziej potrzebne, pozostałe mniej. Spójrzcie same:

-ostatnio był kupon we Fleszu na -30% na wybrany kosmetyk Sephora w perfumeriach Sephora. Ja się skusiłam na pędzel kabuki. Brakuje mi takiego w moich zbiorach oraz chciałam ostatnio taki kupić. Z kuponem zamiast 39 zł, zapłaciłam tylko 27,30 zł.
-nie miałam też ostatnio typowego podkładu. W końcu kupiłam Maybelline Affinitone również w promocji. Mam najjaśniejszy kolor 03 "Light Sandbeige". Na razie jestem zadowolona, ale jeszcze czas pokaże.
-lakier do paznokci Essence z serii Colour&Go w kolorze 08 "Ultimate pink". Kocham ten odcień różu.
-konturówka Essence z serii Long Lasting czarna
-zmywacz do paznokci Isana
-płatki kosmetyczne Cleanic, w Rossmann była promocja: przy zakupie paczki 120 szt, 50 gratis

Jak widać nie jest tego dużo. O czym chcielibyście najszybciej usłyszeć?

Pozdrawiam
Naomi

2 komentarze:

  1. Żałuje, że skusiłam się na nią dopiero teraz. Jest cudownie miękka mam ochotę na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...