niedziela, 27 maja 2012

Lakierowa kolekcja: błękity, zielenie, brązy...

Tak jak obiecywałam dziś druga część mojej kolekcji. W drugiej części bardziej bure lakiery, ale czasami mam na takie ochotę. Jeśli ktoś nie widział zapraszam do części 1.


Przyjrzyjmy się tym zielonym, niebieskim i brązowym lakierom:


Od lewej:
  • Wibo Express Growth nr 307
  • Wibo Color power 2
  • Bell Air Flow nr 712
  • H&M "Blue" (też z zestawu letniego)
  • Virtual Fruit Cocktail nr 140
  • Wibo Express Growth nr 58
  • Miss Sporty Clubbing Colors nr 320
  • Essence Multi Dimension nr 76 "Cool at the gang"
  • Golden Rose Paris nr 106
  • Essence I love Berlin nr 02 "I'm Berliner"
  • Avon "Peppermint leaf"
  • Essence Show your feet nr 10 "In the jungle"
  • Miyo nr 29 "papaya/mango"
  • Oriflame very me (brak koloru i numerka)
  • Catrice nr 280 "London's weather forecast"
  • Golden Rose Pretty color nr 162
  • NYC nr 115 "Skin Tight Denim Creme"
  • Miyo nr 33 "lilac"
  • Sensique Trendy nails nr 141 (stara wersja)
  • Oriflame "Dark brown"
  • Golden Rose with protein nr 266
  • Manhattan 1010N

  • Miss Sporty -bezbarwny lakier
  • Essence cracking top coat 
  • Essence 15sek żel do usuwania skórek
  • Avon odżywka z zdrobinkami złota
  • Avon baza pod lakier
  • Eveline 3w1 top coat
  • Eveline odżywka 8w1
  • Nail tek Foundation 2
  • Seche Vite
Na szczęście to już koniec mojej lakierowej kolekcji. Używacie czegoś z ww lakierów?

Pozdrawiam
Naomi

2 komentarze:

  1. Jak widze taki zbiór to się pocieszam że nie tylko ja mam bzika na tym punkcie!! wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biorąc po uwagę, że są gorsze nałogi to nie jest tak źle :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...