sobota, 26 kwietnia 2014

HIT czy KIT: Sylveco krem brzozowy z betuliną

Kosmetyki szturmem pojawiły się w blogosferze i na dobre w niej zagościły. Nie jestem tym zaskoczona, ponieważ kosmetyki mają przyjemne składy oraz atrakcyjną cenę. Ja pierwszy raz zetknęłam się z nimi na jednym z katowickich spotkań, gdzie wśród prezentów znalazło się kilka produktów tej marki. Kosmetyki na tyle pozytywnie mnie zaskoczyły, że postanowiłam kupić kolejne. Jednym z nich był bohater dzisiejszej notki, czyli krem brzozowy z betuliną. 


Asortyment kosmetyków Sylveco nie jest zbyt szeroki, ale ciągle się powiększa i co pewien czas pojawiają się rozmaite nowości. Bohater dzisiejszej recenzji kosztuje około 25 zł. W zależności od miejsca zakupu możemy go upolować taniej lub drożej. Kosmetyki Sylveco są dostępne głównie online, ale jeśli dobrze poszukamy możemy je znaleźć w mniejszych drogeriach, zielarniach etc. W Krakowie na pewno są dostępne w drogerii Jaśmin na Nowym Kleparzu. 


Biały, plastikowy słoiczek wykonany z porządnego plastiku zawiera 50 ml kremu, które należy zużyć w ciągu 3 miesięcy od otwarcia. Przyznam, że miałam problem z zużyciem kosmetyku na czas, ponieważ okazał się być bardzo wydajny. 

Szata graficzna wyjątkowo trafia w mój gust. Jest świeżo, schludnie, wszystko jest dopracowane w najmniejszym calu. Na kartonowym opakowaniu oraz papierowej ulotce zawarte są wszystkie najistotniejsze i nie tylko informacje. 


Skład:
woda, olej sojowy, olej jojoba, olej z pestek winogron, wosk pszczeli, betulina, stearynian sodu, kwas cytrynowy

Krem jest bardzo gęsty i treściwy. Dość ciężko go rozsmarować. Ma bardzo przyjemny, neutralny zapach.

Nim przejdę do opisania działania, chciałabym wspomnieć dlaczego kupiłam ten krem. W głównej mierze miał mi służyć jako krem na dzień w czasie mrozów. Niestety mrozów zimą nie uświadczyliśmy, więc musiałam go zużyć w innym celu. Głównie używałam go na noc, ale czasami zdarzyło się na dzień. Zwłaszcza pod koniec opakowania, kiedy już miałam tego kremu dość. Wtedy używałam go nawet do stóp. 


Kupując ten krem miałam nadzieję, że bardzo dobrze nawilży moją skórę. Nic bardziej mylnego. Krem tworzył na skórze tłustą powłoczkę, która bardzo długo się wchłaniała, ale skóra nie była nawilżona. Skóra bardzo się świeciła, jakby ktoś ją posmarował olejem. Apogeum przyszło gdy w pewnym momencie na policzkach zrobiły mi się suche plamy i propozycja Sylveco z dobrym składem, olejami nie mogła sobie z tym poradzić. Na szczęście w zapasach miałam zwykły, drogeryjny krem, który w ciągu dwóch dni poradził sobie z przesuszoną skórę. Krem nie spowodował polepszenia się stanu mojej cery, która od dłuższego czasu nie wygląda tak jak bym chciała, ale również jej nie pogorszył. 


Podsumowując jestem zawiedziona. Liczyłam, że kosmetyk z krótkim dobrym składem dobrze się u mnie sprawdzi. Niestety moje nadzieję, zostały szybko rozwiane. Krem bardzo słabo nawilżał i tylko zostawiał tłustą powłoczkę, która bardzo długo się wchłaniała. Na pewno nie kupię go ponownie. Nie polecam.

Co sądzicie o kosmetykach Sylveco?

Ja je kiedyś bardzo lubiłam, ale niestety powoli po głębszym poznaniu asortymentu zmieniam zdanie.

Naomi

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Mi powoli przechodzi ochota na ich kosmetyki. Nie do końca spełniają moje oczekiwania. :/

      Usuń
  2. Przyznam, że ja jeszcze nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podoba mi się ich filozofia, składy, ceny, ale niestety działanie nie do końca mi odpowiada.

      Usuń
  3. Spodobał mi się bardzo jego skład, ale już widzę, że nie będzie odpowiedni dla mojej mieszanej cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety muszę się z tobą zgodzić. Zapomniałam to ująć w recenzji, że właśnie ja też jestem posiadaczką mieszanej cery i niestety widać czym to się skończyło.

      Usuń
  4. a to ciekawostka, że drogeryjny lepiej się sprawdził... mimo wszystko i tak mam ochotę na jakiś krem Sylveco i pewnie kiedyś sobie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno warto spróbować. Np. lekkie kremy zbierają bardzo dobre noty.

      Usuń
  5. mnie niestety zapchał... pewnie przez wosk pszczeli w składzie, natomiast pokochałam jego lżejszego brata na zabój - czyli LEKKI KREM BRZOZOWY ;) polecam bardzo pod makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dawno zużyłam jedno opakowanie, kolejne czeka w kolejce, ale na razie używam czegoś innego. :)

      Usuń
  6. ja miałam do tej pory tylko te lekkie i one są bardzo fajne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba miałam nie eksperymentować. Miałam lekki i w porównaniu był o niebo lepszy.

      Usuń
  7. Szkoda, że zostawia tłustą powłokę, nie lubię tego;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najbardziej lubie pomadkę brzozową, krem u mnie nie do końca sie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam gdzieś tą pomadkę, ale jeszcze leży nieużywana.

      Usuń
  9. Ja od kilku dni stosuję krem brzozowy, ale tą lekką formułę. Faktycznie troszkę długo się wchłania, ale na razie go nie oceniam, muszę go dłużej poużywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zużyłam już jedno opakowanie jakiś czas temu i nadal nie mam o nim wyrobionego zdania. ;)

      Usuń
  10. Ja mam wersję brzozowo-nagietkową z betuliną i jestem w nim zakochana <3. Dawno nie miałam tak dobrego kremu, idealny na zimę. U mnie na pewno zagości na stałe :) Tego nie miałam, ale mam ochotę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z nas ma inną skórę, preferencję. Najlepiej coś przetestować na sobie. U mnie niestety ten krem się nie sprawdził, ale nie wykluczam, że dla kogoś może okazać się odkryciem roku.

      Usuń
  11. Właśnie - może lekki będzie lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam i mam jeszcze jedno opakowanie w zapasie. Ideałem nie jest, ale będę jeszcze testować. Może po prostu kosmetyki Sylveco nie do końca są dla mnie.

      Usuń
  12. ja uwielbiam ten lekki, teraz mam parę ich nowości i naprawdę są fajne ! Ja jestem ich firmą zauroczona!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...