niedziela, 25 grudnia 2011

Inglot 715

Witam was w ten świąteczny wieczór mam nadzieję, że miło mija wam czas. Ja dziś prawie nic nie robiłam, oprócz tego, że przeczytałam dwie księgi "Pana Tadeusza", przede mną jeszcze 10. Brrr. Doszłam do wniosku, że się spiąć szybko przeczytać i mieć święty spokój, zająć się tym co lubię np. blogiem. Nie mniej nie o tym dziś miało być. 

Dziś wam chcę przedstawić mój ulubiony lakier do paznokci w kolorze nude. Jak w tytule jest to Inglot o numerze 715. Nim przejdę do recenzji przedstawię wam kilka faktów. W buteleczce mamy aż 16 ml, które mamy zużyć w ciągu 12 miesięcy od otwarcia. Lakiery Inglot można kupić w wielu miejscach, nie tylko na tzw. wyspach czy w salonach. U mnie dostępne są np. w wybranych zwykłych drogeriach.

Na wstępie zaznaczę, że ja ten lakier mam już 2,5 roku i w ogóle nie zmienił swojej konsystencji nadal jest lekko za rzadki dla mnie. Ma świetny pędzelek, którym się świetnie operuję. Jest ani cienki, ani gruby. Do pełnego krycia wystarczają już dwie warstwy, co jest jak na lakier nude bardzo dobrym wynikiem. Lakier jest całkowicie matowy. Nie bąbelkuje. Dwie warstwy szybko zasychają, z czego bardzo się cieszę. Lakier ma bardzo ładną buteleczkę. Nie ma na niej zbędnych napisów, ale znalazło się miejsce na skład, co jest dla mnie ogromnym plusem. Niestety w ciągu 2-3 dni ścierają się końcówki co jak na lakier za 20 zł jest słabym wynikiem. 

Dla dociekliwych zamieszczam skład:
Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Acetyl Tributyl Citrate, Phthalic Anhydride/Trimellitic Anhydride/Glycol Copolymer, Isopropyl Alcohol, Stearalkonium Hectorite, Adipic Acid/Fumaric Acid/Phthalic Acid/Tricyclodecane Dimethanol Copolymer, Citric Acid, [+/-] Mica, Boron Nitride, Calcium Aluminum Borosilicate, Silica, Tin Oxide, CI 12085, CI 15850, CI 15880, CI 19140, CI 42090, CI 47005, CI 75470, CI 77163, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77510, CI 77742, CI 77891 






Pozdrawiam i życzę miłego drugiego dnia świąt!
Naomi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...