wtorek, 27 grudnia 2011

Tag lakieromaniaczki

Miało być coś innego, ale rano nie miałam możliwości zrobienia zdjęć, a teraz moja biedna cyfrówka nie daje rady, dlatego dziś musicie znieść kolejny tag. Mam nadzieję, że jeden z ostatnich. Planuję jeszcze kosmetyczne postanowienia, ale to może zostawimy na sylwestra. Zdradzę, że jutro planuję się pochwalić "smakołykami", które dostałam pod choinkę oraz połączyć to z podsumowaniem listopada i grudnia- zakupy.  

Ten tag jak mało, który pasuje do mnie. Uwielbiam lakiery do paznokci, zwłaszcza teraz po tym jak uratowałam je odżywką. Nikt mnie nie otagował, ale to nie zmienia faktu, że je robić lubię, zwłaszcza ten wpadające w mój gust.

1.Ulubiona marka lakierów
Virtual, zwłaszcza seria Street fashion, Miyo, ewentualnie Catrice.

2.Lakiery brokatowe czy kremowe?
Brokatowych lakierów nie mam wcale, z tego względu wybieram kremowe.

3.OPI,China Glaze czy Essie?
Niestety żaden, ponieważ z żadnym nie miałam styczności.

4.Jak często zmieniasz kolor lakieru do paznokci?
W zależności od nastroju, chęci, motywacji oraz stanu poprzedniego manicuru- średnio co 3-4 dni.

5.Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Nie mam jednego wybranego, chyba wszystkie lubię ;)

6.Ciemne czy jasne pazurki?
Raczej ciemne, na jasnych łatwo widać ślady długopisu. A ja, jak wiadomo w chwilach stresu lub nudy, lubię sobie popisać po paznokciach. A to potem wygląda nieciekawie.

7.Co masz aktualnie na paznokciach?
Odżywka 8w1 Eveline jako baza, lakier do paznokci JOKO "Sexy lady" J120 oraz top coat 3w1 Eveline.

8.Czy lubisz matowe wykończenie?
Tak.

9.Czy jesteś fanką frenchu?
Nie.

10.Ulubiony zimowy kolor?
Neonowy różowy.

11.Za lakierami jakiej marki szczególnie nie przepadasz?
Avon, Essence.

12.Czy używasz lakieru nawierzchniowego?Jaki jest Twój ulubiony?
Używam, nie mam ulubionego, ponieważ mam jeden jest to 3w1 Eveline.

13.Jakiego koloru lakieru nigdy (lub prawie nigdy) nie nosisz?
Błotnistego.

14.Czy używasz preparatów podkładowych?Jakie sprawdziły się najlepiej?
Tak, używam zwykłej odżywki Eveline 8w1, jest to jeden produkt tego typu, więc nie mam porównania.
 
15.Ulubione wykończenie lakieru?
Bez drobinkowe z połyskiem

16.Wzorki czy prosty,monochromatyczny manicure?
Prosty.

17.Czy lubisz pękające lakiery (kraki ;) )?
Uwielbiam, taki wynalazek zupełnie może zmienić nasz manicure.

18.Jakie lakiery znajdują się aktualnie na Twojej wishliście?
Essie, Inglot.

19.Jaki lakier kupiłaś ostatnio?
Virtual "Street fashion"- nr 104 o nazwie "Violet angel"

20.Lubisz dostawać lakiery w prezencie czy kupować je sama?
Ze względu na ilość lakierów które posiadam wolę kupować je sama, ale jeśli ktoś chcę mi podarować nie odmówię.

21.Kiedy zaczęłaś malować paznokcie?
Pierwsze próby były już chyba w podstawówce, ale na szczęście tylko bezbarwnym lakierem. Trochę więcej w gimnazjum, ale nie za bardzo, ponieważ ścigali za pomalowane paznokcie. W liceum to już wolność i swoboda, więc także malowanie paznokci ruszyło na całego.

Mam nadzieję, że spodobały się wam moje odpowiedzi i zapraszam do niego wszystkie osoby, które jescze go nie zrobiły.

Pozdrawiam 
Naomi
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...