niedziela, 25 grudnia 2011

Tag: 30 kosmetycznych pytań

Tag - 30 pytań kosmetycznych


Zasady:

1. Napisz, kto Cię otagował. 
2. Odpowiedz na 30 pytań kosmetycznych.
3. Przekaż TAG 10 innym blogerkom (zamieść ich nicki i linki do ich blogów).
4. Poinformuj je w komentarzach, że zostały przez Ciebie otagowane. 
5. Po udzieleniu odpowiedzi na pytania poinformuj o tym osobę, która Cię otagowała, na przykład pod jej najnowszą notką.

Niestety nikt mnie nie otagował tak dosłownie, ale kilka blogerek pisało, aby ten tag zrobiły osoby, które jeszcze go nie robiły, więc ja korzystam z tej okazji. Nikt mnie nie otagował, dlatego ja też nikogo nie taguje kto chcę niech robi :)


1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
To zależy, czy mam czas i wpływa na to jeszczw kilka innych czynników, ale zwykle raz wieczorem. Rano staram chociaż przed pójściem do szkoły przetrzeć twarz tonikiem.


2. Jaki masz typ cery?

Długi czas myślałam, że tłustą. Ostatnio doszłam do wniosku, że jednak mieszaną. 



3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?

Aktualnie bardzo lubię żel myjący Garniera 3w1: żel, maseczka, peeling. Nie używam go codziennie, średnio co 3 dni, ponieważ trochę wysusza skórę.


4. Czy używasz peelingów do twarzy? Jeżeli tak, to jakich?
Używam produktu wymienionego wyżej.


5. Jakiego kremu do twarzy używasz?  
Aktualnie jakiegoś byle jakiego chyba Nivea Soft, ale szukam coś odpowiedniego do mojego wieku i cery. 


6. Używasz kremu pod oczy?

Nie.


7. Masz piegi? Jeżeli tak to gdzie?oddasz?

Tak, na nosie. W lecie trochę więcej, ogólnie mi nie przeszkadzają.


8. Jakiego podkładu używasz?

Aktualnie kremu tonującego Ziaja nuno w kolorze 01.


9. Jakiego korektora używasz?

Używam zestawu 3 korektorów z Oriflame oraz z Alverde w kolorze 001 "Sand".


10. W jakiej tonacji jest Twoja cera?

Hmm, w sumie nie wiem, nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Podejrzewam, że w zimnej.


11. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?

Świetna sprawa, gdybym takowe miała i umiała przykleić ;)


12. Jakiej maskary używasz?

Z Essence "I love Extreme".


13. Czego używasz do aplikowania makijażu?

Staram się pędzlami, ale często posiłkuje się palcami.


14. Używasz bazy pod makijaż?

Nie, ponieważ nie mam takiej i póki co nie jest mi potrzebna.


15. Używasz bazy pod cienie?

Tak, nie wyobrażam sobie bez niej makijażu oka. I pomyśleć że odkryłam ten wynalazek dopiero w kwietniu.


16. Ulubiony kolor cienia do powiek?

Kiedyś fiolety, aktualnie brązy.


17. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie?

Ani to, ani to ponieważ nie umiem tego używać. Stanowczo muszę poćwiczyć!!!


18. Ulubiona szminka?

Z edycji limitowanej Essence "50's girls Reloaded"- 02 "I'm sailing"- ta brzoskwiniowa :)


19. Ulubiony błyszczyk?

Mam dwa z Sephory w tubce "Pink Ballerina" oraz z Manhattan Water Flash lipgloss w kolorze 59B.


20. Ulubiony róż?

Różu używam dopiero od niedawna i głównie się łapie na tym, że nie umiem go jeszcze używać, ale jak to mówią trening czyni mistrza i na razie dzielnie ćwiczę. Jedyny którym umiem się na razie posługiwać jest w palecie Berlin z Catrice z LE "Big city life" ten wyżej, jakby satynowy. 


21. Kupujesz kosmetyki za pośrednictwem internetu (allegro, eBay, sklepy internetowe)?

Tak, w internecie można znaleźć wiele kosmetyków, o które w stacjonarnych drogeriach trudno. 

22. Kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców/na bazarach?
Raczej nie, choć raz na ruski rok się zdarza.


23. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?

Za ciemny podkład. Brrr

  
24. Lubisz kolorowe makijaże?

Tak, trzeba wszystkiego popróbować.


25. Jeżeli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, to co by to było?

Carmex, nienawidzę spierzchniętych i suchych ust. 


26. Wychodzisz z domu bez makijażu?

Tak, prawie codziennie.  Co prawda można chodzić do szkoły w makijażu, ale ja wolę się wyspać niż robić perfekcyjny make-up rano. ;)

27. Uważasz, że dobrze wyglądasz bez makijażu?
Zdarza się, że tak.


28. Chciałabyś chodzić na lekcje wizażu/make up'u?

Bardzo.

29. Która firma kosmetyczna jest według Ciebie najlepsza?
Bardzo cenię Inglot, niezła jakość za przystępna cenę. Z tańszych również Essence, KOBO, Catrice oraz MySecret. Oczywiście to tylko przykłady.

30. Czy zdarza Ci się niezdarnie nałożyć makijaż?

Zważywszy, że makijażem interesuję się od nie dawna to i moje makijaże zdarzają się niezdarne, ale jak już pisałam, trening czyni mistrzem.

Pozdrawiam
Naomi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...