poniedziałek, 23 stycznia 2012

Nie dla ACTA

Zamiast się uczyć muszę się z wami czymś podzielić.

Na pewno słyszeliście o ACTA. Ja o tym dowiedziałam się przedwczoraj, późno. Jednakże nie zmienia to faktu, że jestem tym bardzo zbulwersowana i nie mogę uwierzyć, że ta sprawa wypłynęła dopiero teraz. Zastanawia mnie też fakt, dlaczego nasi politycy (wybrani w demokratycznych wyborach) z uporem maniaka chcą to podpisać już zaraz. Choć jest jeszcze czas na przedyskutowanie tego. Zobaczenie co sądzą o tym internauci. Piszę o tym do was ponieważ ten dokument uderzy też w nas, blogerów. Jeśli ten dokument zostanie podpisany blog będzie musiał obyć się bez tak ważnych rzeczy jak zdjęcia, filmików etc. Te aspekty są dla mnie bardzo ważne. Nie wyobrażam sobie bez tego mojego bloga, co w związku z tym będę musiała go zamknąć. Ten dokument pozbawi mnie mojego miejsca w sieci, gdzie nikt nie patrzy się z politowaniem na moją pasję.

Mam nadzieję, że sądzicie to samo co ja i przyłączycie się do protestu. Do 26 stycznia nie ujrzycie tutaj żadnej notki. Sprawmy aby ta nie była ostatnia. Piszcie o tym na swoich blogach i wklejajcie obrazek protestu blogerów.



Pozdrawiam
Naomi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...