wtorek, 31 stycznia 2012

MIYO "Baby blue" nr 27

Dziś dla was mam fotki lakieru który towarzyszył mi przez ostatnie dni. Kupiłam go pół roku temu, ale dopiero teraz miałam okazje pomalować nim paznokcie. Ostatnio również intensywnie testuję top coat Eveline 3w1 o którym już niedługo. Piszę wam o tym, ponieważ najpierw pomalowałam sobie paznokcie najpierw lakierem bez top coatu wytrzymał 2 dni. Później zaczął się ścierać i odpryskiwać. Z topem wytrzymał nie wiele dłużej bo 3 dni, ale nie o nim dziś. Lakier jest bezdrobinkowy, jest to rozbielony niebieski. Jak przystało na pastele smuży. Kryję po dwóch warstwach, ale 3 mu nie zaszkodzi. Jego plusem jest na pewno to, że bardzo szybko wysycha. Nie bąbelkuje. Jest dość gęsty, co utrudnia rozprowadzenie emalii na paznokciu. W buteleczce jest 8 ml, które należy zużyć w ciągu 24 miesięcy, kosztuje 4,99 zł.

Podsumowując jest to bardzo fajny lakier, za bardzo korzystną cenę. Mam nadzieję, że jego trwałość to mały wypadek przy pracy. 






Pozdrawiam 
Naomi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...