niedziela, 29 stycznia 2012

Na fioletowo

 Dawno nie było tutaj makijażu, a akurat dzisiejszy wyjątkowo mi się udał, więc postanowiłam się nim z wami podzielić. Myślę że nie jest zły, a całkiem fajny. Na pewno jeden z lepszych w moim wykonaniu. hehe

 Zdjęcia w cieniu:







Z lampą:

A teraz nie przestraszcie się ;)


Do makijażu użyłam:
-zestaw 3 korektorów Oriflame
-krem tonujący Ziaja kolor 01
-puder z jedwabiem Eveline 10 "Cream"
-baza pod cienie Art Deco
-cień do powiek MySecret nr 505
-cień do powiek Inglot 440 Pearl
-fioletowy cień do powiek z paletki Sleek "Original"
-cień do powiek KOBO "Golden Rose"
-tusz do rzęs "I love Extreme" Essence
-tusz do rzęs "Lashes to kill" Catrice
-konturówka do oczu Avon "Sugar plum"

Zapytacie dlaczego użyłam dwóch tuszów, już wyjaśniam. Tusz z Essence robi efekt, świetnie pogrubia, widać, że rzęsy są pociągnięte tuszem. Niestety jego duża szczoteczka uniemożliwia dotarcie do rzęs w kącikach oraz ciężko nim pomalować dolne rzęsy. Z kolei ten z Catrice robi wszystko czego nie potrafi Essence.

Co sądzicie?

Pozdrawiam
Naomi

P.S. Aktualizowałam zakładkę "Galeria lakierów", teraz wszystkie prezentowane lakiery w jednym miejscu z linkiem do pełniejszej recenzji. W najbliższym czasie postaram się coś takiego zrobić z zakładką "Recenzję".
Oczywiście o wszystkim was poinformuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...