niedziela, 22 stycznia 2012

Moje pędzle cz. 1: pędzle do pudru

Dziś chciałabym wam przedstawić moją skromną kolekcję pędzli. Jeszcze rok temu moja kolekcja ograniczała się do pędzla do powiek i pudru z Rossmann. Gdy zainteresowałam się makijażem krok po kroku zaczęłam kompletować swój zestaw. Jestem z niego bardzo zadowolona. Kompletowałam sama, czytając różne recenzję na blogach oraz biorąc po uwagę fundusze. Ze względu, że gdybym chciała wszystkie
pędzle opisać naraz zabrałoby to dużo czasu, postanowiłam podzielić te notkę na części.


Na zdjęciu cała rodzinka. Może się wydawać tego dużo, zaznaczam że dwa o których wspominałam wcześniej póki co jeszcze mam ponieważ ich nie boje się zniszczyć. Jak, przeczytacie poniżej. Pędzle mam z bardzo różnych firm. W moich zbiorach między innymi: Maestro, Essence, Inglot, Sephora.


Dziś przyjrzymy się pędzlom do pudru i konturowania (od lewej):
1)pędzel do pudru Essence, włosie sztuczne, bardzo przyjemny w dotyku, ale niestety bardzo mały. Za mały jak na jego przeznaczenie. Z kolei świetnie nadaje się na małe poprawki w ciągu dnia, ze względu na mały rozmiar idealnie mieści się do torebki. Gdy nie miałam pędzla do różu i konturowania, używałam go w tym celu. Cena 12.99.
2)pędzel do pudru For Your Beauty, mój pierwszy pędzel. Jeden z dwóch, które powinnam wyrzucić. Kłuje w twarz, ale gdy zaczęłam go regularnie prać, ten aspekt stał się mniej uciążliwy. Bardzo gubi włosie. Przy pierwszym praniu strasznie puścił farbę. Nie wiem czy jeszcze jest dostępny, ponieważ ten egzemplarz ma 2,5 roku. Wtedy kosztował 12-13zł.
3)pędzel do pudru Mestro, seria 110 rozmiar 24. Włosie kozy. Bardzo miły, bezproblemowy, ale martwi mnie co jakiś czas wypadające włosie oraz to, ze podczas używania "trzeszczy". Mam nadzieję, że to minie zwłaszcza, ze w moich zbiorach jest dopiero od miesiąca. Poza tym bardzo dobrze się nam współpracuje. Jest duży więc idealnie rozprowadza nam puder. Cena 40zł.
4)pędzel 2w1 do różu i konturowania Maestro, seria 150 rozmiar 22. Jeszcze się poznajemy, uczę się używać różu. Nie mniej jest bardzo miły w dotyku wykonany z włosia kozy, w cenie 28 zł.

Pozdrawiam
Naomi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...