niedziela, 10 czerwca 2012

Golden Rose - Paris nr 202 i 08


Pamiętacie jak jakiś czas temu pisałam, że znalazłam drogerię z lakierami Golden Rose z serii Paris w cenie 4,99. W wielu miejscach kosztują 2-3 złote więcej. Gama kolorystyczna jest bardzo rozbudowana. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.

Lakiery maja bardzo fajny pędzelek, szybko schną, nie bąbelkują. Wraz z Seche Vite bardzo długo trzymają się na paznokciach. Buteleczka jest trochę kiczowata, lecz dobrze trzyma się w ręce. Oba kolory bardzo dobrze kryją. Uważam, że są nawet lepsze niż lakiery z serii proteinowej. Z pewnością skuszę się jeszcze na kilka kolorów. Szkoda tylko, że są tak słabe dostępne.

Fioletowy nr 202



Nude nr 08









Co wolicie lakiery w intensywnych kolorach czy bezpieczne w odcieniach beżu?

Pozdrawiam
Naomi

7 komentarzy:

  1. Ten beżyk jest ładny taki świeży i czysty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja też się do nich przekonałam, choć podchodziłam sceptycznie :)

      Usuń
  3. Beżowe na co dzień..a na wakacje..np. miętowy, żółty lub smoczy owoc :D z "My secret" : P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...