poniedziałek, 4 lutego 2013

HexxBox: Grashka

Jakiś czas temu udało mi się załapać do projektu HexxBox. Nie będę ukrywać, że bardzo się ucieszyłam, ponieważ ktoś w końcu docenił mnie i mój blog. ;)



Dziś przyszła do mnie paczuszka, w której znalazłam to:


Czarny eyeliner w pisaku. Zawiera 0,8 ml. W sklepie internetowym aktualnie kosztuje  12,90 zł. 


Baza pod cienie i na usta. Zawiera 1,2 ml. W sklepie internetowym kosztuje 13,90 zł. Z wszystkich przesłanych mi kosmetyków nią jestem najbardziej zainteresowana.


Na koniec wkład cienia. Można go włożyć do opakowania po bazie. W opakowaniu znajdują się 2 g. Kosztuje 9,90 zł. Podejrzewam, że otrzymałam cień w kolorze silver. Niestety na opakowaniu nie znalazłam tej informacji. 


Pozdrawiam
Naomi

8 komentarzy:

  1. Zazdroszcze:) Milego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że jesteś zadowolona i zawartość już w Twoich rękach.
    Przyznam, że zaciekawiły mnie cienie tej serii. Widzę, że kolory ładnie się prezentują. Owocnego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Mnie ciekawi też ten pisak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentują się ciekawie - skojarzyło mi się ze stylem folk:) jestem ciekawa recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też gratuluję i ciekawa jestem recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje :)
    czekam na recenzje eyelinera :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miłego testowania, ja uwielbiam eyelinery w pisaku:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...