czwartek, 18 lipca 2013

Zakupy z pierwszej połowy lipca (Biedronka, Super-pharm, Rossmann, Lidl)

W czerwcu grzecznie oszczędzałam, ale lipiec to istne apogeum zakupów. Tyle kosmetyków kusi. Coś podobnego miało miejsce po odwyku w listopadzie. Już teraz nazbierało mi się sporo ciekawych sztuk, które już teraz wam pokażę, ponieważ pod koniec lipca pojawi się podobna objętościowa notka. ;)

Jeszcze początkiem lipca udało mi się zdobyć co nieco z kosmetycznej gazetki Biedronki. Dorwałam krem BB z Under Twenty w jaśniejszym kolorze za około 11 zł. Wzięłam także przeciwzmarszczkowy płyn dwufazowy z Bielendy. Nie liczę na efekt wow. Chcę przetestować jak sobie poradzi z makijażem. Z Bielendy używałam już awokado i bawełny. Kosztował 5,99 zł. Następnie mała zachciewajka, czyli chłodzące chusteczki w cenie 1,49 zł. Już teraz mogę zdradzić, że są rewelacyjne. Na koniec z wyprzedaży małe opakowanie kremu Nivea Soft, chyba kosztowało 2,99 zł.


Następnie zakupy z Superpharm. Rzadko tam bywam, więc nie jest zaskoczeniem, że kupiłam co nieco. Na początek skusiłam się na szampon z Timotei, za który dzięki karcie zapłaciłam tylko 1,99 zł. W końcu kupiłam także moją pierwszą maszkę Biovax z trzema olejami. Kosztowała połowę ceny wyjściowej - 9,99 zł. Przed ostatnim kosmetykiem z tej drogerii jest moja ulubiona pianka z Pharmaceris do cery trądzikowej. Szkoda, że podrożała. Zapłaciłam za nią w promocji 23,99 zł.


Ostatnim kosmetykiem z Super-pharm jest dwufazowy płyn z Delii. Zapłaciłam za niego około 6 zł.Używałam go już kilka razy i na razie jestem zadowolona. 


Na koniec mała zbieranina z różnych sklepów. Po przeczytaniu notki u jednej z Was zapragnęłam wypróbować chusteczki odświeżające z Lidla. Będąc tam, przy okazji wrzuciłam jedną paczkę do koszyka. Dużym plusem jest niska cena 0,99 zł. Mam nadzieję, że się sprawdzą. Następnie peeling z Farmony, pachnie cudownie i kosztuje około 4 zł  w Auchan. Mam wersję z jeżynami i malinami. Na koniec kosmetyk trochę kontrowersyjny, ale po zużyciu sporej próbki (2,5 g, jest to 1/4 pełnowymiarowego opakowania) zapragnęłam go mieć. Mowa oczywiście o Carmexie w tubce o zapachu wiśniowym. Kosztował 8,99 zł.


Na razie tyle. Jest tego trochę, ale większość to bardzo praktyczne kosmetyki. Tak sobie to tłumaczę. Wpadło Wam coś ciekawego do koszyka? Napiszcie =)

Naomi

66 komentarzy:

  1. tutti frutti mam tylko w innej wersji zapachowej i uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie tylko niucham mój egzemplarz, ale jest genialny.

      Usuń
  2. Bardzo fajne zakupy:) na post o peelingu z Farmony czekam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że się pojawi. Na razie zdradzę, że przecudownie pachnie.

      Usuń
  3. Fajne zakupy :) Baaardzo lubię tą maskę z biovaxu <3 Niestety nie przebiła tej do włosów ciemnych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest moja pierwsza maska Biovax, więc niestety nie mam porównania. ;)

      Usuń
  4. Jestem ciekawa jak u Ciebie się sprawdzi BB bo tak się czaję i czaję na niego i boję się, że będzie za ciemny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam go już od pewnego czasu i jak na drogeryjny BB jest całkiem jasny. Poza tym jestem z niego zadowolona, świetna alternatywa na lato zamiast podkładu. Co prawda nie matuje, ale zawsze można się przypudrować.

      Usuń
  5. Ja też dorwałam tą maskę Biovax i to chyba na tej samej promocji :) Mam za sobą pierwsze użycie i póki co - jestem bardzo zadowolona z działania, do tego ten zapach :)Ale na recenzję jeszcze dużo za wcześnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze się do niej nie dobrałam. Na razie kończę wszystkie inne tego typu kosmetyki.

      Usuń
  6. również zakupiłam tą maskę z Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zaopatrzyłam się w Biovax i mam nadzieję, że się sprawdzi ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję, że będzie ok.

      Usuń
  8. a ja mam daleko do Biedronki :D
    z maski i peelingu będziesz pewnie zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam bardzo blisko, ale zawsze wystarczająco żeby podjechać. :)

      Usuń
  9. Jestem bardzo ciekawa tych chusteczek, nie widziałam ich w Biedronce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były w ramach gazetki kosmetycznej. Nie są dostępne cały czas.

      Usuń
  10. Dlatego nie uczestniczę w żadnych akcjach promujących oszczędzanie :P z początkiem kolejnego miesiąca jestem jak pies spuszczony ze smyczy i wydaję jeszcze więcej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak jest. Bardziej u mnie się sprawdzał system, który praktykowałam od stycznia do lipca. Będę musiała do tego wrócić.

      Usuń
  11. ale super zakupy, ten płyn dwufazowy interesujący ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, ale nim nadejdzie jego czas pewnie będzie grudzień. ;)

      Usuń
  12. uwielbiam ten peeling Tutti Frutti :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam jego zapach. Jest prze genialny.

      Usuń
  13. U mnie zestaw Benefit oraz pomadka Maybelline ;) Z maski Biovax byłam zadowolona, również Carmex przypadł mi do gustu :)
    Pozdrowienia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic nie miałam z Benefit, ale jeszcze wszystko przede mną.

      Usuń
  14. świetne zakupy ;) muszę sprawdzić czy i w mojej Biedronce znajdę ten krem bb z under20 ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia. Ja go już niestety nie widuję.

      Usuń
  15. Te chusteczki z Lidla są świetne i tanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to. Cena mnie bardzo miło zaskoczyła. Myślałam, że będą ciut droższe.

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Będzie na pewno. Pewnie nie szybko, ale będzie. Na razie mogę stwierdzić, że jest ok. Nie żałuję zakupu.

      Usuń
  17. Mam Carmexa prawie takiego samego z tą różnicą, że mam truskawkowego :) Nawet się polubiliśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Truskawkowego jeszcze nie miałam, ale jeszcze wszystko przede mną.

      Usuń
  18. Oliwkę do dem. z Bielendy miałam brać wczoraj, ale zdecydowłam się jednak na ten słynny płyn micelarny z Be Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z płynem micelarny, niestety się nie polubiłam.

      Usuń
  19. Carmex wiśniowy w tubce to mój numer jeden ever! Uwielbiam! Co do Biovaxu to zapowiada się ciekawie. Mam na nich focha, ale czytałam jej pozytywną recenzję i powoli przekonuję się do zakupu ;) Będę czekać na Twoją recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po zużytej próbce też bardzo polubiłam.

      Recenzja Biovax na pewno się pojawi. Na razie wykańczam wszystkie resztki masek i odżywek, które walają mi się po łazience.

      Usuń
  20. tez kupiłam ten under 20 i póki co jest spoko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem bardzo, bardzo spoko. Już go polubiłam, choć nie jest pozbawiony wad.

      Usuń
  21. widzę, że zakupy udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zakupy:-) ja miałam przystopować w tym miesiącu, ale znowu mnie poniosło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stopowałam w czerwcu, a w lipcu to tragedia. W sierpniu i lipcu się ograniczam. ;)

      Usuń
  23. super zakupy i najlepszy tani peeling Farmony dobry wybór

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam ten zmywacz i chwalę sobie, fajnie pachnie :) niektore lakiery zmywa gorzej ale ogólnie fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach mnie nie zachwyca, ale dobrze sobie radzi, na zmywacz bez acetonu.

      Usuń
  25. Przegapiłam ta piankę z Pharmaceris ;c bardzo ciekawe zakupy

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie, że podajesz ceny, można się przynajmniej zorientować ;) Mam te chusteczki z Lidla i robiłam na nich loki - wyszły konkretne sprężynki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaję ceny, ponieważ zdaję sobie sprawę, że moje zakupy mogą zainteresować innych.

      Usuń
  27. Pianka Pharmaceriss często jest w promocji, za ok. 23 zł :) Ten krem BB chciałam kupić, ale u mnie są same odcienie 2. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy często. Śledzę promocje w Super-pharm i promocja była w grudniu i potem chyba dopiero teraz. ;)

      Usuń
  28. Biovaxa też upolowałam, a Carmex baaardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Carmex. Szkoda, że u nas jest dostępnych tak mało wariantów zapachowych.

      Usuń
  29. Tutti frutti mam i zapach mnie powala. Zakupów pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...