sobota, 4 sierpnia 2012

Moje mazidła do ust: błyszczyki

Część przedostatnia sagi o kosmetykach na ustnych. W tej części błyszczyki, których mam najwięcej. Do błyszczyków nie mam wielkich wymagań. Ma być niezbyt rzucający się w oczy, zwykle mocniej maluję oczy. Lubię delikatne róże oraz niedawno odkryte kolory nude. Musi mieć przyzwoitą trwałość, co najmniej godzinę oraz ładne opakowanie. Nie lubię w błyszczykach milionów drobinek, wolę efekt tafli.


1) Tzw. szminko-błyszczyk Avon. Bardzo fajna zabawka. Swego czasu moje ulubione mazidełko do ust. Niestety posiada wiele drobinek. Aktualnie poszedł w odstawkę. Nie wiem czy jest nadal dostępny.

2) Błyszczyk Sephora "pink ballerina". Jeden z moich ulubionych błyszczyków. Dzięki delikatnemu kolorowi, mogę bez patrzenia w lusterko pomalować usta. Kolor dość długo utrzymuję się na ustach, nie waży się. Równo się ściera. Nie klei się.

3) MySecret Fashion Lipgloss. Nie wiem jaki to kolor napisy dawno się starły. Ma ładny kolor, daje efekt tafli. Długo się utrzymuję. Właściwie powinnam go wyrzucić.

4) Manhattan Soft Mat nr 95G, czyli matowa pomadka. Niestety nie podszedł mi ten rodzaj wykończenia. Dodatkowo mam za ciemny kolor i się to gryzie z moją karnacją. Poza tym długo się utrzymuje. Nie klei się.

5) Manhattan Water flash lipgloss. Mój jeden z ulubionych błyszczyków. Ma bardzo ładny kolor, daje efekt tafli na ustach. Nie klei się. Jego poważną wadą jest trwałość, utrzymuje się maksymalnie 45 minut, trochę mało. Mam też zastrzeżenia do zakrętki, która jest stanowczo za krótka. Przez przypadek można sobie pobrudzić inne rzeczy.

6) Avon GlazewearSparkle "Sugar Cane". Jeszcze jeden kosmetyk z mojej fascynacji Avon-em. Dużo drobinek, dające efekt tafli, ale mi się to nie podoba. Drobinki później migrują po całej twarzy. Dodatkowo słaba trwałość. Nie wiem czy jest nadal dostępny.

Macie swoje ulubione błyszczyki? Napiszcie :)
Ostatnio zastanawiam się nad błyszczykiem Bell "Air Flow". Miałyście?

Pozdrawiam
Naomi

Inne posty z tej serii:

8 komentarzy:

  1. Ja lubię błyszczyki Essence i matowe Basic. Fajna ta Twoja kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej lubię smakowe :) Mój faworyt to Lip Smacker truskawkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie masz ich tragicznie dużo,też mam tą pomadko-błyszczyk avon

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam trochę więcej błyszczyków, w tym chyba ze 3 z Avonu ;)
    Jak Ci nie podszedł ten matowy błyszczyk, to ja z chęcią go przygarnę ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. ja posiadam soft mat z manhattanu 54 l :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...