poniedziałek, 5 listopada 2012

Moja kolekcja cieni Inglot i KOBO + swatche

W lipcu pokazywałam wam moją pierwszą zapełnioną całkowicie paletę 10-tkę. Od tego czasu zdążyłam zapełnić drugą paletkę i dziś chciałabym wam obie pokazać.


Pierwsza paletka jest bardzo nudna. Zawarte są w niej same kolory na dzień. Druga jest bardzo kolorowa. Żeby nie było problemu porobiłam swatche też tych cieni, co pokazywałam w lipcu, ponieważ w obrębie tych dwóch paletek pozmieniałam konfiguracje.

Najpierw nudnawa paletka na dzień:


Górny rząd od lewej:

  • 353 Matte
  • 395 Pearl
  • 111 Amc Shine
  • 112 Amc Shine
  • 337 Matte

Dolny rząd od lewej:
  • KOBO nr 104 "Pale Peach"
  • KOBO nr 205 "Golden Rose"
  • 409 Pearl
  • 423 Pearl
  • 147 Amc Shine


Bardziej wesoła, szalona paletka to:


Górny rząd od lewej:
  • 362 Matte
  • 440 Pearl
  • 399 Pearl
  • 146 Amc Shine
  • 446 Pearl

Dolny rząd od lewej;
  • 379 Matte
  • 117 Amc Shine
  • 413 Pearl
  • 428 Pearl
  • 414 Pearl

Najwięcej mam cieni o wykończeniu perłowym. Jest to dla mnie najlepsze wykończenie, ponieważ kolory łatwo się łączą i są bardzo dobrze napigmentowane. Ogólnie jestem wierną fanką cieni Inglot. Są świetnej jakości i dodatkowo w bardzo korzystnej cenie.

Pozdrawiam 
Naomi

23 komentarze:

  1. Obie paletki fajnie dobrane, ta pierwsza wcale nie jest nudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i nie, ale jak pisałam notkę to mi się tak skojarzyło, że brązy są nudne. ;)

      Usuń
  2. Kupiłam sobie dzisiaj 409P .;)
    Ale patrząc na Twoje swatche, chcę więcej.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwie się. Inglot jest świetny dodatkowo produkowany w Polsce. :)

      Usuń
  3. like the second plate :)
    can you get the gatget "Translate" ? i hope so..i dont understand anything :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam aż pojadę do Polski żeby się obkupić w ich cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna kolekcja, choc pierwsza bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza bardziej mi się podoba ;D
    i też lubię perłowe cienie, są łatwiejsze w 'obróbce' ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zbiór ja nie mam jeszcze cieni Inglota, u mnie w mieście brak stoiska a jak zachodzę w innym mieście to dostaję poplątania bo za duży wybór;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza podoba mi się zdecydowanie bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory. Oby dwie paletki mi się podobają. Zawszę jak oglądam cienie to a ochotę jakieś sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zbiory ! Zwłaszcza te w odcieniach nude :)

    OdpowiedzUsuń
  11. KOBO nr 104 "Pale Peach" i KOBO nr 205 "Golden Rose" są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie paletki są piękne :) mam kilka cieni KOBO i kilka Inglota, są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you so much for the translater :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Inglotki <3 ja uwielbiam cienie z Inglota i gdy wchodzę to przepadam, muszę wyjść z cieniami :D też mam najwięcej perłowych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mi też najszybciej kończą się jasne perłowe odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe zestawienia kolorystyczne ...

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsza paleta jest przepiękna :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny zbiór :) zwłaszcza ten kolorowy :D Też bardzo lubię cienie Inglot :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...