niedziela, 17 lipca 2011

BeBeauty Micelarny żel do mycia i demakijażu twarzy i oczu - prawie ideał

Kiedyś o nim wspominałam, ba nawet był post z zakupami gdzie wystąpił. Dziś przyszedł czas na recenzje tego kosmetyku z Biedronki. Szczerze mówiąc kupiłam go po przeczytaniu kilku recenzji na blogach.

Kilka słów od producenta:
"Hypoalergiczny preparat w postaci żelu micelarnego delikatnie oczyszcza wrażliwą skórę twarzy i oczu. Struktury micelarne zapewniają niezwykle wysoką skuteczność oczyszczania, dokładnie usuwają makijaż i zanieczyszczenia nie naruszając bariery hydrolipidowej naskórka. Zawarty w preparacie d-panthenol zapewnia naturalny poziom nawilżenia, łagodzi podrażnienia oraz przynosi uczucie natychmiastowego ukojenia. Skóra staje się gładka i czysta. Odzyskuje uczucie świeżości i komfortu.

-dokładnie oczyszcza z makijażu i zanieczyszczeń
-zmniejsza podrażnienia i zaczerwienienia
-posiada właściwości nawilżające
-odświeża skórę i pozostawia uczucie komfortu"

Moja opinia:
Bardzo ciekawy produkt, choć producent pisze że jest przeznaczony dla skóry suchej i wrażliwej nieźle współgra z moją skórą. Jak wiadomo tłustą. Świetnie zmywa makijaż, rozpuszcza nawet duża warstwę tuszu do rzęs. Gdy wieczorem go użyje mam pewność że rano nie znajdę pod oczami czarnej dróżki. Na uwagę zasługuje również fakt że nie trudno zmyć go wodą, jest to jeden z nielicznych żeli który tak łatwo zmyć. Zostawia skórę gładką i delikatną. Tak jak obiecuje producent odświeża. Raz, czy dwa podrażnił mi oczy. Bardzo wydajny. Wystarczy niewielka ilość żelu, aby zmyć makijaż.


Werdykt:
Ciekawy produkt za bardzo atrakcyjną cenę. Wart uwagi, polecam.

Ocena: 8/10
Cena: 4,99


Pozdrawiam
Naomi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...