wtorek, 26 lipca 2011

paczka od 82inez

Dziś notka z obczyzny, tzn. całe 14 km od mojego miejsca zamieszkania. Na pewno nadal w Polsce, w doborowym towarzystwie tworze post na temat świetnej paczki, którą otrzymałam od blogerki 82inez w wyniku wymianki. Dostałam ją dzisiaj tuż przed moją daleką wyprawą. Jestem z niej bardzo zadowolona, więc nie wybaczyłabym sobie, gdybym wam tego nie pokazała. Wybrałam 4 lakiery i 4 cienie do powiek.

Wszystko prezentuję się tak:


Lakiery do paznokci:

Od lewej:
-p2 Color Victim o nr 269 "flamboyant"
-H&M "Beautylicious"
-H&M "Fashionista"
-H&M "Goddess On Stage"

Cienie do powiek:


Górny rząd od lewej:
-Paese nr 48s
-elf "Blueberry"

Dolny rząd od lewej:
-elf "Eggplant"
-elf "Black Licorice"


Pozdrawiam
Naomi

1 komentarz:

  1. Świetna paczuszka :) Czekam na recenzję :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    http://monique1900.blogspot.com/2011/07/organizuje-pierwsze-mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...