poniedziałek, 4 lipca 2011

Small Haul + Wibo seria różana

Zdaję sobie sprawę, że nie dawno był ogromny haul. Niemniej jednak w Rosmannie była promocja na lakier do włosów, który postanowiłam kupić. Podczas dzisiejszych odwiedzin zobaczyłam, że syoss jest w promocji, więc go wzięłam. Przy szafie Wibo zobaczyłam, że jest dostępna różana edycja limitowana, więc co nieco przygarnęłam.

Edycje limitowana w moim Rossmannie spotkałam w całkiem niezłej kondycji, niewiele rzeczy brakowało (chciałam zrobić zdjęcie ale co chwilę pałętały się sprzedawczynie). Po kilku minutach wpatrywania  w stand wybrałam 3 lakiery, a z tego ostatecznie dwa. Wybrałam lakiery w kolorach 5 i 8.


Od lewej 5, jest to taka lekka brzoskwinia, całkowicie matowy, bardzo rzadki, długi szeroki pędzelek, całkiem przyjemny. Pachnie różami bardzo intensywnie. Dla porównania lakier z my secret  pachnie podczas wysychania, czyli de facto na paznokciach. Ten już w buteleczce. Jak zwykle pomalowałam dla was wzornik. Dodam że bardzo ciekawy jest ten kolor, bardzo mi się podoba.




8 to róż gdyby nie shimmer, który w tym lakierze strasznie tandetnie wygląda to byłaby to jaśniejsza wersja mojego lakiery z my secret "tutti frutti". Coś czuję że się nie polubimy i będzie musiał zamieszkać w szafce z nielubianymi lakierami.




Specjalnie zrobiłam zdjęcia ulotki ze wszystkimi elementami tej LE i z poradami jak wykonać różany makijaż. Każde zdjęcie można powiększyć.





P.S. Jutro jak się uda zamieszczę post z tagiem jak mieszkają moje kosmetyki.


Pozdrawiam
Naomi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...