piątek, 1 lipca 2011

Lakiery Catrice 020 i 280

Kosmetyki Catrice są produkowane w tej samej "fabryczce" co Essence. Catrice to równie dobre kosmetyki co Essence, a ukazujące się co jakiś czas edycje limitowane robią wrażenie. Na razie z Catrice mam tylko 2 lakiery, ponieważ do najbliższej szafy Catrice mam ponad 30 km.

Postanowiłam taki post na pisać ze względu na to, że wczoraj jeden z nich kupiłam, a drugi był tu przedstawiany, ale pod pękaczem. Doszłam do wniosku, że to świetny temat na post. Lakierami się świetnie malowało wzornik (tak, nadal trzymam się mojego nie malowania paznokci do 20 lipca). Zauważyłam, że tego siwego wystarczyłaby nawet jedne warstwa na wzorniku, a co za tym idzie na paznokciach. Wynika z tego że ten siwy jest świetnie napigmentowany. Oba lakiery maję świetne pędzelki, odpowiedniej długości, dosyć giętkie. Nie za szerokie, ale też nie za wąskie. W sam raz do malowania paznokci trzema pociągnięciami. Ich szybkość wysychania też jest bardzo na plus. Na uwagę zasługują też świetne nazwy kolorów adekwatne do odcienia. Na razie na paznokciach miałam tylko ten pomarańczowy ładnie trzymał się przez 4 dni. Mam nadzieję, że szary nie będzie ustępował trwałością pomarańczowemu koledze. Co równie jest ważne w palecie kolorów występuje ich 30, bardzo zróżnicowanych kolorystycznie.

Jak wcześniej wspomniałam mam dwa kolory, ale planuje zakup jeszcze na pewno jednego. Jest już nawet wybrany, niestety nie pamiętam ani nazwy, ani numeru. Wiem że jest po lewej stronie szafy, jest do taka pistacja z lekkim shimmerem. Wracając do tematu, to są moje dwa Catricowe lakiery:


1. szary (stalowy?) bardzo ładny kolor, na zdjęciu widać że jest z shimmerem, w rzeczywistości jest to matowy z lekkim połyskiem (doskonale to widać na wzorniku). Kolor na zdjęciu to "London's weather forecast" o numerze 280. Przyznam że to nazwa przypieczętowała podjęcie decyzji, czy ten lakier jedzie ze mną do domu.


2. Catricowy lakier to pomarańcz, jak kolega powyżej to taki matowy z połyskiem. Zdjęcia niestety są trochę przekłamane, w rzeczywistości to taka prawdziwa pomarańcz, ale nie wpadający w neon. Nazwa koloru to "Man, Go Tango" o numerze 020.


Cena:9,99 zł/szt
Ocena: 10/10 świetne lakiery za bardzo dobrą cenę


Pozdrawiam
Naomi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...