sobota, 9 lipca 2011

Alterra- nawilżane chusteczki - polecam

Na wstępie chciałabym napisać dlaczego ostatnio nie pisałam, a mianowicie ogarnęła mnie swojego typu nie moc. Nic mi się nie chciało. Mam nadzieję, że póki co to minęło, a od dziś mam dla was serie recenzji wszelakiego typu. Nim zacznę gadać o tych chusteczkach chciałabym pochwalić się tym, że znalazłam w internecie świetna metodę na pokruszone cienie i tego typu kosmetyki. Pochwalę się, że ta metoda jest świetna i kiedyś wam ją szerzej opiszę.

Przechodząc do meritum najpierw obietnicę producenta:
"Każda skóra zasługuje na indywidualna pielęgnacje. Nawilżone chusteczki oczyszczające Alterra z wyciągiem z aloesu* oczyszczają skórę wyjątkowo delikatnie. Łagodna formuła rozświetla i ożywia; nadmiar tłuszczu, pozostałości makijażu i cząsteczki brudu zostają delikatnie usunięte, a preparat przygotowuje skórę do kolejnego etapu pielęgnacji. subtelny zapach rozpieści twoje zmysły.
* z kontrolowanej biologicznie uprawy

Gwarantowane cechy produktu:
-nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących,
-głównie z surowców pochodzenia roślinnego,
-bez silikonów i innych  związków olejów mineralnych, bez emulgatorów,
-dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie,
-testowany okulistycznie."
/informację przepisałam z opakowania kosmetyku/


Moje spostrzeżenia:
Chusteczki kupiłam przed wycieczką, po przeczytaniu kilku pozytywnych recenzji. Wielki wpływ na decyzje o ich zakupie miało to że były ostatnie i za około 4  zł za 25 sztuk. Kupiłam je z myślą o demakijażu na właśnie tej wycieczce (mogłam zrobić posta co zabieram na wycieczkę, no cóż mówi się trudno). Oczywiście brałam mój żel 3w1 z garniera, ale go strasznie trudno zmywa się i trzeba wiele zachodu. Chciałam coś takiego na szybko. W tej roli sprawdził się powiedzmy tak sobie, ten lżejszy makijaż pociągniecie 2,3 razy tuszem rzęsy zmyje ok. Na lepiej wytuszowane rzęsy nie działa. Jedną z niewielu rzeczy która mnie w nich tak naprawdę wkurzało to zapach. Producent mówi o subtelnym. Dla mnie przy pierwszym użyciu z lekka był duszący. Na całe szczęście później stał się jakby słabszy. Później przyzwyczaiłam się do niego. Po użyciu tych chusteczek skóra jest przyjemnie gładka. Są bardzo nawilżone wręcz mokre. Miałam kiedyś z Cleanic i były o wiele suchsze. Poza tym są to jedne z lepszych na rynku w tym przedziale cenowym.

Cena: ok.4 zł w promocji, ile w regularnej nie mam pojęcia
Ocena: 8/10 zapachu nie wybaczę


Pozdrawiam
Naomi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...