wtorek, 5 lipca 2011

Tag: jak mieszkają twoje kosmetyki

Jak wczoraj obiecywałam dziś zamieszczę kilka zdjęć z tym jak mieszkają moje kosmetyki. Niestety nikt mnie nie otagował, ale to nie zmienia faktu, że tag ten bardzo mi się podoba. Poza tym kilka blogerek  napisały, że tagują te osoby które nie zrobiły jeszcze tego tagu. Tak więc korzystam dziś z tej możliwości i pokazuje wam moje całkiem niewielkie zbiory.

Zaczynajmy:


99% moich kosmetyków mieszka sobie na takiej półce, jest to część nadstawki biurka. 

Teraz zajrzyjmy co znajduję się w tych wszystkich pudełkach, koszyczkach.


W kolorowym pudełku od lewej znajdują się lakiery. Dla mnie jest to wielka kolekcja, w porównaniu z innymi dość skromna.
















Koszyczek z Jyska w przybliżeniu, a w nim wszystko od pędzli przez kredki po błyszczyki. Przybliżę wam też jego zawartość.


























Jak widać trochę tego jest. Na tapetę weźmy następnie kolorowe szufladki. Pokazuje je od góry.


 Pomadki, korektory, podkłady, pudry czyli wszystko co się da.


Cienie do powiek + baza pod cienie.


Chusteczki oczyszczające, zmywacz do paznokci, próbki, zalotka, bajery do włosów, strugawka do kredek itp. itd.  
I mały look do łazienki tutaj tego naprawdę jest niewiele, oprócz tego można znaleźć w innych miejscach szampon i żel pod prysznic i coś tam jeszcze.



Pozdrawiam
Naomi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...