piątek, 25 stycznia 2013

Oko na dziś: studniówka już jutro

Jeszcze nie było okazji wspomnieć, ale jutro moja studniówka. Już dawno temu stwierdziłam, że na studniówkę pomaluje się sama. W związku z tym od początku stycznia popełniam na sobie różne makijażowe zbrodnie. Myślę, że poniższy makijaż jest całkiem ok i nadaje się na studniówkę. Jeszcze nie wiem czy jutro sobie taki zmaluje. Zobaczymy.



Na oku mam:

  • baza pod cienie ArtDeco
  • Sleek paleta "Oh so special" cień "Organza oraz "Bow"
  • Inglot nr 147 
  • Inglot nr 428
  • mascara Maybelline One by one Satin black
  • eyeliner Wibo
  • Kohl Kajaj  nr 040 White


Co sądzicie? Chętnie przeczytam wszelkie rady i uwagi.

Pozdrawiam
Naomi

21 komentarzy:

  1. usmialam sie z tej makijazowej zbrodni:)
    Makijaz ten na studniowke jak najbardziej sie nadaje tylko ja bym mocniej podkreslila jeszcze dolna powieke by byla rownowaga miedzy gora a dolem by tam nie bylo wiecej a tu mniej.
    Udanej zabawy juz Ci zycze- bedziesz napewno wygladac pieknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dolnej jest niby szara kredka, ale jej nie widać. Na studniówkę spróbuję to trochę dopracować. :)

      Usuń
  2. udanej studniówki ;* ja mam swoją za tydzień :) a makijaż mi się bardzo podoba, ale może poeksperymentujesz i kępki dokleisz w kącikach?



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam kępek. Zupełnie o tym nie pomyślałam. Jedynie sztuczne rzęsy, których nie umiem przykleić.

      Dziękuję i również życzę udanej studniówki.

      Usuń
  3. wyszalej sie !:) a makijaz piekny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba :) Udanej imprezy życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. udanej zabawy ! świetny makijaż :)
    zapraszam :)
    mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. udanej zabawy! :):)
    bardzo ładne oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny makijaż. :)
    Baw się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Baw się dobrze!

    Ja bym trochę rozświetliła oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę miała sporo czasu na makijaż, więc na pewno to jeszcze dopracuje. :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...