piątek, 11 stycznia 2013

Już dwa lata jest z wami...

Witajcie!

Dziś mija dwa lata odkąd piszę bloga. Nigdy nie spodziewałam się, że wytrwam tak długo. Bywały lepsze i gorsze chwilę, zwłaszcza na początku. Jednak to dzięki wam blog ewoluował do takiej postaci.

Wcześniej kilka razy zakładałam bloga, ale zwykle mój zapał szybko znikał. Nigdy nie myślałam, że kosmetyczny świat tak mnie wciągnie.  Dzięki swojemu blogowi, ale także waszym zyskałam niesamowitą wiedzę, poznałam wiele wspaniałych kosmetyków, nie tylko polskich oraz rozwinęłam swoje zdolności manualne.


Dziękuję wszystkim 144 obserwatorom, moim przyjaciółkom Agnieszce, Elwirze i Asi, które mnie wspierają oraz wysłuchują moich wywodów na tematy, które nie zawsze je interesują oraz każdemu, który choć przez moment tutaj się znalazł. Sobie życzę nie słabnącego zapału oraz, żeby co roku pojawiała się podobna notka.

Pozdrawiam
Naomi ~ Aleksandra

9 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...