sobota, 26 stycznia 2013

OOTD Studniówkowo

Moje pierwsze OOTD i pewnie jedno z niewielu. Chciałabym wam pokazać co założę na studniówkę, która zaczyna się za dwie godziny. Wyjątkowo nie było mi trudno znaleźć sukienki, gorzej było z torebką, którą wczoraj znalazłam i kupiłam. 


Sukienkę kupiłam w New look. Jest bardzo zwiewna i lekka. Nigdy nie podobały mi się takie typowe studniówkowe sukienki. Przednia część sięga mi nad kolana, a tylna do połowy kostek.


Buty kupiłam wraz z sukienką. Są bardzo wygodne, mają niecałe 9 cm. Na zdjęciu dodatkowo lakier, którym pomaluje sobie paznokcie. Jest to klasyczna czerwień. Lakier to Joko nr J120 "Sexy lady".


Kopertówka kupiona w ostatniej chwili. Jest prosta, ale cała pokryta brokatem, który w sztucznym świetle pięknie skrzy. Jest dość spora, więc zmieści się do niej całkiem sporo.


Moja jedyna biżuteria. Stwierdziłam, że góra sukienki jest wystarczająco strojna, więc ograniczyłam się do niewielkich srebrnych wkrętek.


Pozdrawiam
Naomi

P.S. Notka została opublikowana automatycznie. Na komentarze odpowiem w niedziele. :)

16 komentarzy:

  1. baw się dobrze:) chętnie zobaczę jak wyglądałaś na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie planuję takiej nutki. Musisz się obejść smakiem ;)

      Usuń
  2. Bedziesz pięknie wyglądać! Baw się dobrze i koniecznie dodaj zdjęcie, jak wyglądała ta kreacja na Tobie, bo mnie czeka studniówka już za 2 tyg. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :P A na jaki make-up się zdecydowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ten z poprzedniej notki, ale zamiast perłowego granatu nałożyłam fioletowy połyskujący cień i bardzo fajnie to wyglądało. :)

      Usuń
  4. Śliczna sukienka i ta torebeczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. boski zestaw :) czekam na foty!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna kreacja ! wybaw sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a pewno będzie Ci w tym ładnie :) Czekamy na relację! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw! udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie, ale za dużo czerni. Ja miałam studniówkę rok temu i wolałabym, aby nigdy się nie wydarzyła. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co się stało? Wiem, trochę przesadziłam, ale nie mogłam znaleźć żadnych sensownych dodatków w rozsądnej cenie.

      Usuń
  10. strasznie podoba mi się ta sukienka :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękna, też skradła moje serce, gdy ją zobaczyłam na wieszaku.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...