wtorek, 22 stycznia 2013

-40% na podkłady w Rossmannie + mój zakup

Z pewnością każdy już wie o tym, jaka promocja trwa w Rossmannie od niedzieli. Mianowicie wszystkie podkłady oprócz Lovely są tańsze o 40%. Promocja trwa do 27 stycznia.

Sama miotałam się czy kupić coś, czy nie. Ostatecznie stwierdziłam, że żal nie skorzystać. Zwłaszcza, że miałam na oku jeden z podkładów Rimmel. Wszyscy się zachwycają żelowym Match Perfection, ale dla mnie ma niestety za ciemny kolor. Na szczęście jego zwykły brat ma śliczny jaśniutki odcień. Zamiast 36,99 zł zapłaciłam za niego tylko 22,19 zł.

Najjaśniejszy odcień to: 010 Light Porcelain 


Porównanie z innymi podkładami, które posiadam:


Skusiłyście się na coś? Napiszcie =)

Pozdrawiam
Naomi

26 komentarzy:

  1. O kolor dla mnie na zimę :D Jak będzie jutro w jakimś Ross to się skusze :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam jego wcześniejszą wersję i byłam całkiem zadowolona :) Szczególnie z odcienia, który świetnie mi pasowała. Ty razem skusiłam się na Max Factora Smooth Effect i to był strzał w 10 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic nie miałam z Max Factor, ale jeszcze wszystko przede mną. :)

      Usuń
  3. kupiłam ten sam podkład :) niestety jest strasznie słaby :( ale za to idealnie się sprawdzi do rozjaśnienia mojego innego podkładu, którego zazwyczaj używałam latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie się sprawdzi. Jeśli jednak nie to też będę go mieszać z innymi. ;)

      Usuń
  4. Kolor jak najbardziej mój:) Przyjeżdzam na weekend do PL i już czuję to buszowanie po Rossmannie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też dziś go kupiłam :D Tylko inny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. to także mój kolor:) jutro mam nadzieję, że go kupię w Katowicach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostaw mi jeden, bo też jutro po niego idę do Rossmanna w Katowicach :D

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że obu wam się uda go zdobyć. :)

      Usuń
  7. Śliczny. Paczałam dziś na niego. Ale mam jeszcze żelowy i stado innych. Mimo to kupiłam 2 Affinitone'y (14 Creamy Beige i 16 Vanilla Rose) oraz Bourjois 123 Perfect (52 Vanilla). Zawsze chciałam je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to spore zapasy poczyniłaś. Ja pozostanę tylko przy nim. Zwłaszcza, że w sumie mam już 5 podkładów.

      Usuń
  8. jaki jaśniutki :) ja kupiłam Bourjois Flower Perfection :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na razie nie ciągnie do podkładów Bourjois. Może w przyszłości. :)

      Usuń
  9. jakoś się nie skusiłam, ale może...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mhm jak wrócę do PL muszę odwiedzić Rossmanna w takim razie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki jasny! Nigdy nie widziałam tego podkładu u mnie na półkach, czy to jakaś nowość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno był wcześniej, ale teraz wprowadzili nowszą wersję.

      Usuń
  12. Widzę że ładnie go przemienili :) Nowa wersja ciekawa, jak będę w PL to się jemu przyjrzę ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe jak wypada na tle swojego żelowego braciszka... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie miałam i raczej mnie nie kusi. Odstrasza mnie jego ciemny kolor.

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem lekko w kierunku średniego. Oczywiście dokładając kolejną warstwę możemy uzyskać mocniejszy efekt.

      Usuń
  15. fajnie, że ma taki bardzo jasny kolor, ale ja się z nim nie polubiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będę miała większe szczęście do niego. Jeśli jednak się nie sprawdzi to będę nim rozjaśniać Catrice. :)

      Usuń
  16. Musze się wybrać własnie po podkład :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...