niedziela, 27 stycznia 2013

6 kosmetycznych faktów o mnie

Jakiś czas temu postanowiłam, że w niedzielę będę publikować luźne notki. Czasami zgodne z profilem bloga, a czasami nie. Dziś przyszedł czas notkę z 6-ma kosmetycznymi faktami o mnie. Podobny tag nie dawno krążył w blogosferze i wyjątkowo mi się spodobał.

1. Nie jestem fanką brokatów. Wiem, że są osoby, które je uwielbiają, ale do mnie nie trafiają. Dla mnie są ciut kiczowate. Dodatkowo strasznie ciężko je zmyć. Wiem, że mam bazę peel-of, ale ona strasznie obniża trwałość mojego manicure. Posiadam jeden brokatowy lakier i nie kupię więcej. Ten tylko jest ozdobą mojej lakierowej kolekcji.


2. Jak napisałam powyżej nie lubię brokatowych lakierów, ale uwielbiam te bezdrobinkowe, które mają piękny połysk. Jest to moje ulubione wykończenie. Zawsze wygląda dobrze.


3. Jestem w trakcie poszukiwania tuszu idealnego. Mam już kilka typów, ale nadal kupuję kolejne. Może  następny okaże się ciut lepszy niż poprzednik. Dzięki temu w swojej kolekcji mam 8 otwartych mascar i jedną nieużywaną (brak na zdjęciu). Było więcej, ale w ciągu 4 dni zepsułam zamknięcia dwóch tuszy do rzęs. Na dzień dzisiejszy moim typem jest Maybelline One by One Satin Black.


4. Nigdy nie byłam kremocholiczką, ale ostatnio mnożą się one u mnie na potęgę. Zwłaszcza kremy do rąk. Dzielę je na dwie kategorie: te, które świetnie nawilżają oraz takie, które gorzej pielęgnują, ale mają nieziemski zapach.


5. Jedynym kosmetykiem, który kupiłam kilka razy jest tonik z Soraya. Zwykle zużywam jakiś kosmetyk i kupuję zupełnie inny. Jest moim ideałem, co prawda miałam krótki romans z innymi, ale nie dawały mi tego co ten. Bardzo dobrze działa na moją cerę, szybko się wchłania. Jedynym minusem jest wydajność.


6. Odkąd nauczyłam się rysować równą kreskę na górnej powiece nie wyobrażam sobie bez niej makijażu. Moja kolekcja kredek i eyelinerów nie jest wielka, ponieważ bardzo trudno znaleźć coś fajnego w ładnym kolorze. Czekam na nowości Catrice, ponieważ mają pojawić się konturówki w świetnych kolorach.


Pozdrawiam
Naomi

18 komentarzy:

  1. Ile masz w swojej kolekcji lakierów do paznokcii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 63 albo 64, aktualnie bardzo ciężko mnie zadowolić i lakiery kupuję coraz rzadziej. ;)

      Usuń
  2. tusz Maybelline colossal volum express polecam :)



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jestem zachwycona One by one. Otworzyłam go niedawno, więc jeszcze długo mi posłuży. :)

      Usuń
  3. Też używałam tego toniku Soraya i chyba ponownie go kupię. ;-) Co do lakierów z brokatem mam podobne zdanie do Twojego, mam tylko jeden.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że tylko do mnie te lakiery nie trafiają. =)

      Usuń
  4. Mam dokładnie tak samo z punktem 1 i 3. Uwielbiam ten tusz z Maybelline.
    To jedyny tusz, który tak bardzo wydłuża, a jednocześnie pogrubia moje rzęsy :)

    Przejrzałam kilka postów i podoba mi się tu u Ciebie, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię, jak wydłuża rzęsy, zwłaszcza, że moje są dość króciutkie. :)

      Cieszę się, że podoba ci się mój blog.

      Usuń
  5. oj ja długo szukałam swojego idealnego tuszu :) wytrwałości w szukaniu a co do punktu 4 to mam tak samo :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje na pewno się przyda. Zważywszy na to, że jestem bardzo niecierpliwa. :)

      Usuń
  6. bardzo lubię ten kremik do rąk z Balea i Insany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj, pamiętam jak ja byłam tuszoholiczką..;) Dobrze, że mi przeszło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe kosmetyczne fakty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak można zepsuć zamknięcie tuszu? Naprawdę nie wiem... o_O Pod 6 punktem (i częściowo pod 1) mogę się podpisać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia. Podejrzewam, że tylko ja jestem do tego zdolna. Myślę, że zbyt energicznie chciałam włożyć szczoteczkę do opakowania i poszło. Byłam wtedy trochę poddenerwowana, nikt nie lubi dwóch sprawdzianów jednego dnia z chemii i biologi. ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...