niedziela, 13 stycznia 2013

Uzupełnianie zapasów: Balea i Alverde

Przed świętami stwierdziłam, że chcę spróbować choć jeden krem do rąk zimowej limitowanki Essence. Niestety nie są dostępne w Polsce, choć u nas produkowane. Wtedy zwróciłam się o pomoc blogerki Cosmetics Freak. Kupiła dla mnie wszystko, co chciałam, a że jednego kremu do rąk nie warto wysyłać to zrobiłam zapasy Alverde i Balea. Paczka przyszła do mnie w sylwestra, więc póki co są to jeszcze zakupy grudniowe. 


Poza kremem do rąk wybrałam trochę kosmetyków do włosów. Poniżej linia perła i figa, która ma nadawać włosom blask. Od lewej maska, szampon i odżywka.


Alverde i linia morela i cytryna, która również ma nadawać blask. Od lewej: odżywka, szampon i maska.


Nie mogłam zapomnieć o czymś pod prysznic. Od lewej truskawkowa pianka, olejek pod prysznic i kremowy żel pod prysznic. Wszystko świetnie pachnie.


Na koniec gwóźdź programu, czyli Essence krem do rąk Gingerbread chai latte. Dodatkowo Balea krem do rąk z masłem shea i olejkiem arganowym oraz balsam do ust mandarynka i wanilia.


Od czego mam zacząć testowanie?
Napiszcie :)

Pozdrawiam
Naomi

21 komentarzy:

  1. Daj znać jak spisuje się figa i perła ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno recenzję zamieszczę na blogu, ale dopiero za 2 - 3 tygodnie muszą ją gruntownie przetestować. :)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem wszystkich kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna paka:) Ciekawa jestem, czy kremu do rak Essence jestes zadowolona- dla mnie super. Ciekawa jestem tego handlotion z masłem shea i olejkiej arganowym- mam malinowy i dla mnie nie bardzo:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z niego bardzo zadowolona. Zaczęłam już nawet pisać recenzję. :) Również handlotion jest bardzo fajny, ale użyłam go dopiero kilka razy, więc nie mogę się na razie bardziej wypowiedzieć. :)

      Usuń
  4. Też robiłam zamówienie u Agnieszki :D Również chciałam krem Essence, ale ten co chciałam to go nie było :( A pomadkę mandarynkę i wanilię już uwielbiam, choć mam ją dopiero od wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam jeszcze jeden, chyba o zapachu szarlotki, ale nie było. Dobrze, że chociaż ten udało się upolować, bo jest bardzo fajny.

      Usuń
    2. Chciałam dokładnie tą samą!

      Usuń
    3. Musiał mieć boski zapach, że tak szybko zniknął z półek.

      Usuń
  5. ja to jestem ciekawa wszystkich tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokaźne zapasy, sama jeszcze niczego z tych rzeczy nie miałam poza kremem do rąk Essence, który lubię, pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go bardzo lubię i ubolewam, że tak mało go w tej tubce.

      Usuń
  7. ja się nie mogę doczekać kiedy znów uderzę do DM-u :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. koniecznie daj znać jak sprawdza ci się ta linia do włosów perła i figa :) jestem strasznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę tu kilku moich ulubieńców :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Zacznij od serii do włosów z Alverde. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja też czekam na recenzje Alverde do włosów :) I lotionu do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie interesuje maska do włosów. Widziałam ją na Allegro i nie wiedziałam, czy warto kliknąć ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...