poniedziałek, 14 stycznia 2013

Czekoladowe przyjemności pod prysznicem z Farmoną

Dziś bez większego wstępu przejdźmy do recenzji. Jej głównym bohaterem jest "Czekoladowy żel do mycia ciała o zapachu ciemnej czekolady i orzechu pistacji" z serii Sweet Secret wyprodukowaną przez polskie laboratorium kosmetyków naturalnych Farmona.


W butelce znajduje się 225 ml płyny, które należy zużyć w ciągu 2,5 roku. Został przetestowany dermatologicznie. Nie był testowany na zwierzętach. Różne kosmetyki z tej serii można znaleźć w różnych drogeriach i sieciach. Ja spotkałam się z nimi w Drogeriach Natura, Rossmann, Douglasie oraz w drogeriach niesieciowych. Najlepiej jest chodzić i szukać. Butelka żelu kosztuje około 11 - 12 zł.



Żel znajduje się w fajnie wyprofilowanej butelce. Co powoduje, że butelkę dobrze się trzyma. Nie wyślizguje się z rąk. Plastik, z którego jest wykonana butelka jest dość miękki, więc bardzo łatwo zużyć go do końca. Zamknięcie żelu bardzo łatwo się otwiera, nawet mokrymi dłońmi. Z drugiej strony trzeba uważać przy jego transporcie, ponieważ przez nie uwagę może się wylać. Bardzo podoba mi się etykietka. Jest kolorowa. Lekko trącąca kiczem, ale to jest jej największym plusem i wyróżnia się na tle innych tego typu kosmetyków.


Kolejną zaletą jest przepiękny zapach gorzkiej czekolady, który jest lekko cierpki. Co prawda nie wyczuwam w nim zapachu orzecha pistacji, ale nie jest to dla mnie minus. Żel nie jest gęsty, ani rzadki, ma idealną konsystencje. Nie przelewa się między palcami. Kolor żelu bardzo przypomina kolor czekolady i zawiera w sobie złote drobinki.


Jak już wspomniałam żel ma bardzo ładne opakowanie, zapach, ale także dobrze działa. Żel bardzo dobrze się pieni, produkując sporo piany. Poza tym bardzo łatwo go spłukać. Największym plusem jest to, że jego zapach utrzymuje się na ciele kilka godzin po wyjściu spod prysznica. Skóra po jego użyciu jest miękka i nawilżona (zaznaczam, że nie mam problemu z suchą skórą na ciele). 

Podsumowując jestem z niego bardzo zadowolona. Ślicznie pachnie, ma ładne wyróżniające się opakowanie. Z chęcią wypróbuje inną wersję zapachową. Polecam =)

Lubicie czekoladowe kosmetyki?
Napiszcie :)

Pozdrawiam
Naomi

5 komentarzy:

  1. Mam, używam, uwielbiam :)
    Jest naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam czekoladowy ale koktajl do kąpieli innej firmy i lubię bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę go poszukać ;p
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. tego żelu nie lubiłam, za mało czekoladowy zapach ;)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...