sobota, 15 czerwca 2013

Polskie składy maseczkowo-próbkowe

Co pewien czas miewam fazy na pewne typy kosmetyków. Dwa lata temu były to cienie do powiek, potem lakiery do paznokci. W zeszłym roku zebrałam sporą kolekcje tuszy do rzęs. Na szczęście aktualnie moja kolekcja ogranicza się do dwóch. Później przyszedł czas na kremy do rąk i kredki do oczu. W tym momencie moim konikiem są maseczki i inne saszetkowe kosmetyki. Na szczęście jest to najtańsza ze wszystkich manii. ;)

Wszystkie moje maseczki i próbki (np. z gazet) mieszkają w poniższej puszce po herbacie. Bardzo ją lubię, ponieważ jest cała czarna (mam jeszcze różową z wacikami).


Wszystko co udało mi się upchać w puszce:


Trochę tego jest. Próbki znajdujące się w puszce:


  • Oriflame Swedish Spa próbka maski do twarzy
  • Maybelline Affinitone 24 Golden Beige
  • Max Factor Flawless Luxurious Coverage 50 Beige Linen
  • Sephora próbki bazy pod makijaż
  • Nivea aqua effect żel i krem do twarzy
  • Nivea Sof krem intensywnie nawilżający
  • Celia maska głęboko nawilżająca
  • Original Source Mango&Macadamia żel pod prysznic
  • Dr Irena Eris ujędrniająco-wygładzający krem do ciała
  • Ziaja Ulga krem łagodzący na dzień
  • Neutrogena intensywnie odżywczy balsam do ciała
  • Carmex wiśniowy
  • Elmex pasta do zębów miniatura
Większość próbek wzięłam na wyjazd. Mam nadzieję, że wrócę bez nich. ;)


  • Balea brzoskwiniowa maska głęboko oczyszczająca peel-off
  • Balea malinowo-waniliowa maska (moja ulubiona)
  • Balea odświeżająca maska z ekstraktem z papayi
  • Balea głęboko oczyszczająca maska z eksraktem z bursztynu
  • Balea maska oczyszczająca pory z cynkiem
  • Balea oczyszczająca maska z minerałami
  • Perfecta maseczka antybakteryjna z wyciągiem z gruszki i glinką termalną
  • Perfecta maseczka wygładzająca z sokiem z aloesu
  • Perfecta maseczka głęboko nawilżająca z sokiem aloesowym oraz kwiatem pomarańczy
  • Perfecta peeling drobnoziarnisty
  • Perfecta peeling gruboziarnisty
  • Ziaja maska anty-stres z glinką żółtą
  • Ziaja maska oczyszczająca z glinką szarą
  • Ziaja maska regenerująca z glinką brązową
  • Bielenda maseczka głęboko oczyszczająca + intensywnie nawilżająca
  • Bielenda peeling gruboziarnisty
  • Rival de Loop maseczka poprawiająca nastrój wanilia i truskawki (połowa)
  • Marion Spa maseczka oczyszczająca peel-off z ekstraktem z ananasa i brzoskwini
Trochę się tego zebrało. Na szczęście żadna kolejna maseczka mnie nie interesuje.

Naomi

_____
Notka została opublikowana automatycznie. 

38 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na trzymanie próbek w takiej puszeczce.
    Ależ masz w niej skarbów. Wiele z Twoich zbiorów i u mnie się znajdzie (np. Ziaja, Perfecta).
    Zazdroszczę takiej ilości maseczek Balei :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczki z Balea są całkiem ok. Zwłaszcza malinowo-waniliowa. ;)

      Usuń
  2. ogromna ilość :D nie sadziłam ze ich tyle sie w tej puszcze zmiesci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja całkiem całkiem i jest carmex:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię zabierać takie próbki na wyjazdy ;-) Można zyskać tak wiele cennego miejsca w torbie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością. Nie wyobrażam sobie zabrania samych pełnowymiarowych opakowań. ;)

      Usuń
  5. Świetne próbki i sposób w jaki je przechowujesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nic nadzwyczajnego, puszka, która była gratis do herbaty Lipton kilka lat temu. ;)

      Usuń
  6. ja też mam podobny składzik i muszę się za niego w końcu zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3mam kciuki aby choć odrobinę się skurczył. ;)

      Usuń
  7. Patrzę i nie wierzę, że to taka zupełnie tania mania, bo tu spora kwota jest do zebrania z tych maseczek :). Widzę kilka znajomych produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może nie aż tak tania, ale jednorazowo wychodzi taniej niż np taki tusz do rzęs, który kosztuje przynajmniej 10 zł. Na szczęście aktualnie jestem zaspokojona. Ciekawe co będzie następne.

      Usuń
  8. ja mam pudeleczka a w nich segregacja:) osobno probki na twarz, na cialo, perumy, ulatwia mi to odszukanie tego co mi potrzeba :) nie kupilam zadnej maseczki z Balea musze to nadrobic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba mam ich jeszcze "za mało" aby tak posegregować. Poza tym w chwili obecnej zostały mi głównie maseczki. :)

      Usuń
  9. próbka fluidu z max factor - miałam taki fluid w całości i średnio mi się spodobał ;/

    Dużo tego masz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze pisząc nie pokładam w nim wielu nadziei. Pewnie sobie strzele swatcha i tyle. Podejrzewam, że jest w ekstremalnie ciemnym kolorze. :)

      Usuń
  10. Mam ogromną ilość takich próbek i niestety nie używam, bo wiecznie zapominam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mi też się to zdarza, ale walczę z tym. ;)

      Usuń
  11. Ja przechowuje próbki w wiklinowym koszyczku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że nie sprawdziłoby się to u mnie. Wolę jak coś jest zamknięte. :)

      Usuń
  12. też mam takie metalowe pudełko na saszetki, ale moje troszkę mniejsze i niestety moje zapasy już się w nim nie mieszczą...
    świetny zapas maseczek Balea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę ich się zebrało. Większość kupiłam, gdy robiłam zamówienie z Niemiec u jednej z blogerek. Bardzo się opłacały.

      Usuń
  13. podoba mi się sposób w jaki przechowujesz próbki, ja od nie dawna robię tak samo, wszystkie są w jednym miejscu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nic nadzwyczajnego, ale dziękuję. :)

      Usuń
  14. spoko próbek :) i fajny pomysł na trzymanie wszystkiego :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze, super pomysł z taką puszką... Moje próbki i maseczki walają się w kosmetycznym koszyku w łazience... muszę zgapić od Ciebie puszkowy pomysł :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo. Nie zabraniam. ;) Lubię mieć podobne kosmetyki jednym miejscu. :)

      Usuń
  16. Ja ostatnio przeraziłam się jak zobaczyłam ile mam maseczek i próbek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie dobrze. Na pewno dasz radę je zużyć. :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...